۰
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹

آخرهفته به کدام گالری‌ها سر بزنیم؟

با فرا رسیدن آخر هفته، نگارخانه‌های مشهد میزبان نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری و آماده بازدید علاقه‌مندان و هنردوستان است.
با فرا رسیدن آخر هفته، نگارخانه‌های مشهد میزبان نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری و آماده بازدید علاقه‌مندان و هنردوستان است.
 «بوم‌رنگ» در نگارخانه مانا؛ «پرنده در آواز آغاز می‌شود» در نگارخانه فرزدا؛ «آسمان» در نگارخانه حامی؛ «ترنج زرین» در نگارخانه آسمان؛ «بازماندگان» در نگارخانه رادین و هشتمین دوره نمایشگاه گروهی صنایع دستی در نگارخانه سمرقند، 6 نمایشگاهی است که در این آخر هفته در نگارخانه‌های سطح شهر مشهد فعال خواهد بود. بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.
بوم‌رنگ
بوم‌رنگ؛ عنوان نمایشگاه نقاشی گروهی زیر نظر فهمیه قندطلب است که از روز جمعه؛ 11 بهمن‌ماه در نگارخانه مانا افتتاح خواهد شد. رژان جعفری، الهه عادلی، ملیکا معززاده، مهسا معین‌درباری، پانیذ سیار، مانی سیار و راضیه صفدری در این نمایشگاه به ارائه آثار خود می‌پردازند.
این نمایشگاه گروهی نقاشی تا 15 بهمن‌ماه از ساعت 17 تا 20 در نگارخانه مانا پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. نگارخانه مانا در ملک‌آباد، قدس 9 واقع شده است.
پرنده در آواز آغاز می‌شود
«پرنده در آواز آغاز می‌شود»؛ نمایشگاه آثار نقاشی انفرادی است که از روز جمعه 11 بهمن در نگارخانه فرزاد مشهد افتتاح خواهد شد. آثار مهناز علیرضایی در این نمایشگاه نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه انفرادی نقاشی تا 16 بهمن و از ساعت 17 تا 20 در نگارخانه فرزاد آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود. نگارخانه فرزداد در بلوار سجاد، سجاد 2، گلریز 2، پلاک 10 واقع شده است.
آسمان
این نمایشگاه، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی است که با هدف معرفی و عرضه محصولات، آثار و صنایع دستی هنرمندان گذر فرهنگ و هنر مشهد مقدس از روز پنجشنبه 10 بهمن‌ماه در گالری حامی مشهد افتتاح خواهد شد.
آثار فریده سهراب‌نیا، سید حسین طباطبایی، زهرا یکتا، سیما نیرآبادی، مجتبی عرفانی کریم‌زاده طوسی، غزل ایروانی، نیلوفر گلابگیر، اعظم شاهرودی، مصطفی ابراهیم‌زاده، سمیرا حیدری، زیبا ابراهیمی، بهناز دیبای راد، مریم توکلی، مجید طرفی، مارال ابراهیمی شیرازی و ملیکا شاهانی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
این نمایشگاه تا روز 12 بهمن از ساعت 17 تا 21 در نگارخانه حامی مشهد پذیرای بازدیدکنندگان است. نگارخانه حامی در بلوار لادن، لادن 7، پلاک 8 واقع شده است.
ترنج زرین
ترنج زرین؛ نام نمایشگاه صنایع دستی و آثاری از جمله دست‌دوزهای چهل‌تکه، گلدوزی، رومیزی، لباس سنتی و... که از روز پنجشنبه دهم بهمن‌ماه در نگارخانه آسمان مشهد افتتاح خواهد شد.
این نمایشگاه صنایع دستی تا 15 بهمن از ساعت 18 تا 21 در نگارخانه آسمان ادامه خواهد داشت. نگارخانه آسمان در بلوار وکیل‌آباد، نبش وکیل‌آباد 38، بین هتل پارس و خیابان سرو واقع شده است.
بازماندگان
بازماندگان؛ عنوان دیگر نمایشگاه انفرادی نقاشی است که در این آخر هفته افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه از 11 تا 16 بهمن‌ماه در نگارخانه رادین مشهد دایر است.
در این نمایشگاه انفرادی نقاشی، آثار حسین مولویان به نمایش گذاشته خواهد شد. بازماندگان، از ساعت 17 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی است. نگارخانه رادین در بلوار سجاد، حامد جنوبی 12، پلاک 108 واقع شده است.
هشتمین دوره نمایشگاه گروهی صنایع دستی
هشتمین دوره نمایشگاه گروهی صنایع دستی نیز که از روز سه‌شنبه؛ هشتم بهمن‌ماه در نگارخانه سمرقند آغاز شده است، با گالری‌گردانی المیرا مقدم در حال برگزاری است.
این نمایشگاه صنایع دستی تا 15 بهمن ماه از ساعت 17 تا 23 در نگارخانه سمرقند مشهد پذیرای بازدیدکنندگان است. نگارخانه سمرقند بین کوثر شمالی 4 و 6، پشت فضای سبز، پلاک 22 واقع شده است.
کد مطلب: 122937
برچسب ها: نگارخانه‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *