۰
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹

لزوم کاهش مشکلات سالمندان جامعه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم کاهش مشکلات سالمندان جامعه تاکید کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم کاهش مشکلات سالمندان جامعه تاکید کرد.
سیدهادی طباطبایی امروز ۱۵ بهمن ماه در دومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان استان که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: سالمندان سرمایه های اجتماعی هستند و رسیدن به سالمندی توفیقی است که باید ضمن ارج نهادن به این سرمایه های اجتماعی که انبوهی از تجربه هستند برای رفاه و کاهش مشکلاتشان تلاش کرد.
وی با بیان اینکه جامعه ما به سمت میانسالی و سالمندی پیش می رود و هرم جمعیتی کشور ما رو به سمت بالاست، گفت: باید جامعه را برای آینده آماده و ضمن تهیه نقشه راه و فراهم نمودن زیرساختها، برای این شرایط برنامه ریزی های لازم را انجام داد.
وی ضمن انتقاد از عدم حضور برخی دستگاههای مرتبط در جلسه شورای ساماندهی سالمندان و عمل نکردن به مصوبات و دستورجلسات قبلی، اظهار کرد: اداره به نام سالمندی یا مختص به این امر وجود ندارد ولی دبیرخانه شورای ساماندهی سالمندان در بهزیستی است لذا همه دستگاهها و تک تک افراد در قبال سالمندان مسئول هستند و شایسته است در این زمینه برنامه ریزی لازم را برای ارائه خدمات داشته باشند.
به گزارش ایسنا، طباطبایی گفت: دین و خانواده، ۲ نهاد قدرتمندی هستند که باعث شده اند جامعه سالم بماند و در این بین سالمندان یکی از ستونهای اصلی این دو نهاد هستند.
کد مطلب: 123226
برچسب ها: سالمندان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *