۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۵

جبهه پایداری فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرد

، شب گذشته دبیرکل و سخنگوي جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد جامع سپیدان فارس حضور يافته و سخنراني کردند.
حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری که در همایش «موقعیت بدر» سخن مي گفت با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری باید بهترین شخص و مردمی‌ترین فرد را انتخاب کرد که صداقت و پاکی خود را نشان داده باشد، گفت: به‌وجود آمدن فتنه‌ها نشانه همین بی‌دقتی‌ها است.
بنا بر خبري که فارس از اين مراسم منتشر کرده دبیرکل جبهه پایداری که پيش از اين وظيفه تشکل متبوعش را مطرح کردن گفتماني جديد در فضاي سياسي کشور عنوان کرده بود گفت: یکی از کارهایی که در دوران اصلاحات اتفاق افتاد این بود که نسبت به مسئولان تسامح می‌کردند در حالی که در انتخاب آنها باید دقت کرد چراکه جواب مسولیت آنها بر گردن ماست لذا باید با شناخت رای داد.
حجت‌الاسلام آقا تهرانی گفت: رای مال شماست؛ تا زمان انتخابات اختیار با شماست اگر انتخاب شایسته و درستی نداشته باشید بعد نمی‌توانید توقعی هم داشته باشید.پای صندوق رای که می روید مسولیت دارید باید تحقیق کنید به کسی که می‌خواهید رای دهید کیست؟ دقت کنید که آیا در فتنه ها می‌تواند نظام را نجات دهد؟ باید اهل معامله و زد و بند نباشد.
دبیر جبهه پایداری افزود: به‌وجود آمدن فتنه‌ها، رفتن بعضی مسئولان به خارج از کشور، نشانه همین دقت نکردن‌هاست. نگویید که شیراز بخشی از کشور است و جایی را نمی‌گیرد تباه است برای رای خود ارزش قایل باشید رهبر انقلاب هم یک رای دارند. من تلاش می‌کنم بهترین را به مجلس بفرستم و اصلح را انتخاب کنم. اگر دوست دارید که خون شهدا پاسداری شود باید نسبت به خواص حساس باشید.
حجت الاسلام آقاتهرانی افزود: از نعمت های خدا خوب استفاده کنید؛ برخی افراد از نعمت‌هایی همچون قدرت، علم و جوانی بد استفاده می‌کنند، بعضی افراد وقتی فکر می‌کنند جایگاهی بدست آورده‌اند به خود اجازه انجام هرکاری می‌دهند. اگر از نعمتها به خوبی استفاده نکنیم به زودی پشیمان می‌شویم.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کسانی که از قدرتشان برای کارهای کثیف و ناپسند استفاده می‌کنند یا کسانی که از اعتبار اجتماعی خود برای گمراه کردن مردم استفاده می کند از همه بدبخت‌تر هستند چراکه قدرت و اعتبار و لباس پیش خدا آبرو نمی آورد و رفتار انسان باعث آبروی او نزد خدا می شود.اگر از آنها استفاده درست نشود به‌کار نمی‌آید از این رو از نعمت جمهوری اسلامی باید درست استفاده کنیم تا مبادا ابزاری برای سواستفاده شود.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی ارزاق در کشور وجود دارد و بسیاری از مشکلات و گرفتار‌ی‌ها تقصیر خواص بی تدبیر و بصیرت است، افزود: مسولیت این امر با ما هم هست که آنها را انتخاب می‌کنیم. نمی‌توان گردن امام خمینی، ولی فقیه و شهدا بیندازیم. کشور مال خود شماست باید برایش تلاش کرد. باید توجه هم کرد که فشار دشمن هم از همیشه بیشتر و بالاتر است.
وی تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر دقت کنید بهترین شخص و مردمی‌ترین فرد باشد، صداقت و پاکی خود را نشان داده باشد.می شود تلاش کرد که حکومتی داشته باشیم که دل حضرت آقا را شاد کند؛ مسئولین خوبی داشته باشیم که فقط به فکر خودش نباشند به فکر مردمشان باشند.
حجت‌الاسلام آقا تهرانی یادآور شد: بعضی با پول مردم و از امکانات دولتی استفاده کرده وارد مجلس شده بعد به فکر مردم نیستند. در موقع انتخابات از تجریش تا آزادی انواع پوسترها چسبانده می‌شود مردم که قیافه نمی خواهند، کار می خواهند، بعضی از آقایون چه پول هایی خرج اتنخابات کردند و رای هم نیاورند ،اما بعضی ها با تبلیغ عده ای جوان سر چهار راهها رای اول را هم آوردند،خدا هست وکمک می کند اگر شما مردم درست عمل کنید.

سوء استفاده سياسي از صف مرغ

کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری نيز در حاشیه همایش موقعیت بدر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي در خصوص سو استفاده برخی اشخاص از وضعیت اقتصادی کشور برای جلب توجه انتخاباتی، گفت: اینگونه رفتارها نه با آمیزه های دینی و شرعی هماهنگی دارد و نه اینکه مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت که اشخاصی از وضعیت اقتصادی کشور برای انجام کارهای تبلیغاتی استفاده کنند.
وی تاکید کرد: در شرایطی که همگان باید برای رفع مشکلات اقتصادی هماهنگی لازم را داشته باشند برخی از افراد با متهم کردن یکدیگر و ارایه سخنان تبلیغاتی سعی دارند که خود را مطرح کنند.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: هیچکس به اینگونه مباحث رای نمی دهد زیرا ملت ما به افرادی اعتماد می کنند که همراهی و همدلی از آنها دیده باشند.
لنکرانی ادامه داد: اگر روزنه های اقتصادی کشور را نتوانیم ترمیم کنیم این مشکلات ادامه خواهد داشت هر چند که ظرفیت و پتانسیل کشور در اینگونه موارد بسیار بالاست و می توانیم از نقاط ضعف دشمنان برای رفع مشکلات خود استفاده کنیم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص واکنش فعالین سیاسی و اجتماعی به وضعیت اقتصادی کشور یادآورشد: برخی از اینگونه مباحث جنبه انتخابات ریاست جمهوری دارد برخی دیگر کینه های خود را نسبت به تفکرات انقلاب عنوان می کنند در حالیکه همگان باید به فکر رفع مشکلات باشند.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: از جمله مشکلات کشور ما مباحث اقتصادی است اما باید توجه داشت که نباید در این موقعیت به فکر اشکال گرفتن از یکدیگر باشیم.
لنکرانی یادآور شد: از اینکه مردم ایران در صفهای طولانی برای گرفتن مرغ ایستاده باشند تلخ است اما بدتر از همه این است که برخی از افراد این وضعیت را برای لطمه زدن به کشور و زیر سئوال بردن ملت استفاده کرده اند در حالیکه مقاومت ملت ایرن سالیان سال است برای جهانیان ثابت شده است.

کد مطلب: 1233
مرجع : خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *