۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷

دعوت خبرگان رهبری به حضور مردم درانتخابات

مجلس خبرگان رهبری در پیامی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
مجلس خبرگان رهبری در پیامی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
به گزارش دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، این مجلس روز چهارشنبه با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت بعمل آورد.
در پیام دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری خطاب به ملت شریف آمده است: حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که راه تعالی و عزّت را در برابر ملّت ما گشود و درود بر امّت رشید و مسئولیت‌شناس و هوشیارِ ایران که با شرکت پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضوری آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، یکی دیگر از باشکوه‌ترین جلوه‌های تعهّد دینی و عزم ملّی را در روز دوم اسفند به نمایش خواهند گذارد و در مقابل دیدگان حیرت‌زده‌ جهانیان، اراده‌ پولادین خود را برای پایداری در مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از مبانی و ارزش‌های آن به اثبات خواهند رساند.
این پیام افزود: ملت شریف ایران! با توجّه به جایگاه مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر امام خمینی (ره) «عصاره فضائل ملت و در رأس امور کشور است» و با عنایت به اهمیت و نقش ممتاز مجلس خبرگان رهبری در سیستم حکومت اسلامی و نقش خطیر آن در پاسداری از اصل مترقی ولایت فقیه، مجلس خبرگان رهبری از تمامی آحاد و ملت حماسه‌آفرین ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با توجه شیطنت دشمنان و تلاش خناسان برای کمرنگ شدن حضور مردم پای صندوق‌های رأی، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلسی قوی و انقلابی، با حضور حماسی و گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و همچنین انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و فارس به وظیفه دینی و ملی خود عمل کرده و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و یأس دشمنان سرسپرده آن را رقم زنند.
کد مطلب: 124096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *