۱
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
اردوی تابستانی حزب مردم سالاری پنجشنبه آغاز می شود

گلستان، مبدا برنامه ریزی تابستانی برای انتخابات مجلس

حزب مردم سالاری، این بار اردوی تابستانی خود را در استان گلستان برگزار می کند؛ اردویی که فردا (پنجشنبه) پنجم شهریور شروع می شود و تا جمعه ادامه پیدا می کند.
گلستان، مبدا برنامه ریزی تابستانی برای انتخابات مجلس
حزب مردم سالاری، این بار اردوی تابستانی خود را در استان گلستان برگزار می کند؛ اردویی که فردا (پنجشنبه) پنجم شهریور شروع می شود و تا جمعه ادامه پیدا می کند.
به گزارش فریادگر، حزب اصلاح طلب مردم سالاری که بیش از ۱۵ سال از فعالیت آن در عرصه سیاسی سپری می شود یکی از منظم ترین احزاب اصلاح طلب از لحاظ برنامه ریزی های تشکیلاتی محسوب می شود که در تمامی سالهای اخیر، چه زمانی که اصلاح طلبان در قدرت قرار داشتند و چه زمانی که اصولگرایان قدرت را در اختیار گرفته بودند، کنگره های سالیانه و اردوهای تابستانی خود را به طور منظم برگزار کرده است. بطوریکه حتی در سال ۱۳۸۸ که حوادث پس از انتخابات، احزاب اصلاح طلب را به حاشیه برده بود، حزب مردم سالاری تنها حزب اصلاح طلبی بود که کنگره سالیانه خود را برگزار کرد.
طی پانزده سال اخیر، حزب مردم سالاری اردوهای تابستانی خود را هم طی دو روز در یکی از استانهای کشور برگزار می کند و طی آن دبیرکل، اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی و دبیران استانی حزب، به بحث و تبادل نظر درباره وضعیت جاری سیاسی کشور می پردازند و برنامه های آتی حزب را مرور می کنند. اردوی تابستانی امسال که به گفته دبیر کل حزب مردم سالاری پنجم و ششم شهریور ماه در استان گلستان برگزار می شود از این جهت حایز اهمیت است که امسال انتخابات کجلس شورای اسلامی برگزار می شود و حزب مردم سالاری نیز همچون سایر احزاب اصلاح طلب، برای حضوری پرشور در انتخابات مجلس تلاش می کند. اما سخنان مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری مبنی بر اینکه حزب مردم سالاری برای انتخابات آتی، در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، لیستی مشترک با سایر احزاب اصلاح طلب ارائه خواهد داد، نشانه روشنی از خط مشی حزب مردم سالاری در اردوی تابستانی گلستان و شش ماهه آینده است که منتهی به انتخابات مجلس می شود.
اردوی تابستانی حزب مردم سالاری نشانه دیگری از تحرک احزاب اصلاح طلب برای حضوری موثر در انتخابات مجلس و کسب کرسی های بیشتر در پارلمان است.

کد مطلب: 46197
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *