۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵

قابلیت جالب گلکسی فولد 2

گزارش‌ها حاکی است که گوشی هوشمند تاشوی گلکسی فولد ۲ احتمالا به دوربین جلوی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.
قابلیت جالب گلکسی فولد 2
گزارش‌ها حاکی است که گوشی هوشمند تاشوی گلکسی فولد ۲ احتمالا به دوربین جلوی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.
به گزارش ایسنا، گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و خم شونده که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به تکنولوژی برخوردار شده است، توسط شرکت های تولیدکننده موبایل مورد توجه قرار گرفته اند چراکه آنها قادر خواهند بود به واسطه تولید انبوه و فروش موفقیت آمیز این محصولات جدید، از رکود چند ساله بازارهای جهانی موبایل فاصله بگیرند و باری دیگر درامدزایی و سودآوری خود را افزایش دهند.
بر اساس تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد بعد از گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ، به فکر معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشوی گلکسی فولد ۲ افتاده است. تاکنون شایعات و اخبار تایید نشده متعددی در این خصوص منتشر شده است که نشان می دهد این محصول که قرار است در ژوئیه ۲۰۲۰، تابستان سال جاری میلادی، معرفی و رونمایی شود، به دوربین جلوی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.
در صورتی که این شایعه حقیقت داشته باشد، گلکسی فولد ۲ نخستین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می رود که از این فناوری استفاده می کند. این غول تکنولوژی کره ای چند سالی است که بر روی فناوری قرار دادن دوربین زیر نمایشگر کار می کند و حالا به نظر می رسد که با کسب تجربه و بکارگیری نوآوری های جدید، قصد دارد آن را در محصول جدید خود اجرایی کند.
گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ که به تازگی از سوی این شرکت معرفی شده، برخلاف گلکسی فولد ۲ به صورت افقی خم می شود.
حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس بود.
از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
کد مطلب: 124126
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *