۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۵

تامین کاغذ با وزارت ارشاد نیست

محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص مشکلات روزنامه‌ها و نشریات کشور در تامین کاغذ، گفت: «تامین کاغذ در حیطه اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ما به عنوان صاحبان روزنامه‌ها و کتاب‌ها تنها مصرف‌کننده کاغذ هستیم. بنابراین تامین کاغذ دست وزارت ارشاد نیست.»
وی تصریح کرد: «ما در تلاشیم وضعیت کاغذ مطبوعات با پرداخت هرچه سریعتر یارانه مطبوعات و ارائه تسهیلات جانبی بهبود پیدا کند.»
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با تاکید براینکه در یک ماه اخیر وضعیت کاغذ از ناثباتی گذشته خارج شده، خاطرنشان ساخت: «کسانی که دائما از بحران در تامین کاغذ و بی‌ثباتی بازار کاغذ حرف می‌زنند، حرف بی‌خود می‌‍‌‌زنند. در حال حاضر بازار کاغذ به ثبات رسیده و کمبودی نداریم و حتی گران‌تر از نرخ معمول بازار هم به فروش نمی رسد و هرگونه جوسازی در این خصوص خلاف واقع است.»
محمدزاده با اشاره به اینکه از تولیدات داخلی درحال تزریق کاغذ به بازار هستیم، گفت: «با پرداخت سهمیه کاغذ مطبوعات در ماه گذشته و تزریق تولیدات داخلی به بازار وضعیت تنظیم شد و تنش شدید بازار شکست. مطمئنا با توزیع سهمیه آبان ماه وضعیت کاملا به شرایط تنظیم شده باز خواهد گشت.»
کد مطلب: 12446
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *