۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱

تعویق آزمون مدارس استعدادهای درخشان

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزاری آزمون مدارس استعدادهای درخشان را تا خردادماه سال ۹۹ به تعویق انداخت.
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزاری آزمون مدارس استعدادهای درخشان را تا خردادماه سال ۹۹ به تعویق انداخت.
به گزارش روز شنبه وزارت آموزش و پرورش، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد که با توجه به تعطیلی مدارس و شیوع ویروس کرونا در کشور، آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان حداقل یک ماه به تعویق افتاده است و در صورت برگشت مدارس به حالت عادی در خردادماه برگزار خواهد شد.
بر این اساس زمان برگزاری آزمون‌های مدارس استعدادهای درخشان که قرار بود چهارم اردیبهشت برگزار شود، حداقل یک ماه به تعویق افتاده است و پس از تصمیم‌گیری در خصوص زمان قطعی برگزاری آزمون‌ها، تاریخ برگزاری متعاقباً در سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد.
ویروس کرونا که رسما کووید- ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
طبق آمار رسمی تا روز گذشته ۱۶ اسفند ماه ۴۷۴۷ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۹۱۳ نفر بهبود یافته و ۱۲۴ نفر نیز فوت کرده اند.
تمام مدارس و دانشگاه های سراسر کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم اکنون تعطیل هستند. با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در میان دانش آموزان، آموزش‌های مکمل از طریق شبکه آموزش در راستای استمرار فعالیت‌های یادگیری آغاز شده است.
کد مطلب: 125090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *