۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴

احتمال واریز کمک‌ معیشتی برای دستفروشان

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از انجام رایزنی با بنیاد مستضعفان جهت واریز کمک معیشتی به دستفروشان پایتخت خبر داد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از انجام رایزنی با بنیاد مستضعفان جهت واریز کمک معیشتی به دستفروشان پایتخت خبر داد.
زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره موضوع دستفروشان و بروز و شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران تمهیداتی برای فعالیت دستفروشان در روزهای پایانی سال اجرا می‌کرد از جمله اینکه بازارچه‌هایی برای فعالیت این افراد در نظر گرفته می‌شد.
وی افزود: امسال به دلیل بروز کرونا امکان فعالیت دستفروشان به دلیل ایجاد تجمع و احتمال انتقال این بیماری وجود ندارد و با فعالیت‌هایی در این راستا برخورد می‌شود.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: از آنجایی که دستفروشان جزو اقشار ضعیف جامعه هستند و بروز کرونا سبب شده که از حداقل درآمد هم دور بمانند، شورای شهر در حال رایزنی با دستگاه‌هایی همچون بنیاد مستضعفان بوده تا کمک‌های مالی از این طریق به این قشر از جامعه انجام گیرد.
نژادبهرام ادامه داد: این اقدام از طریق شناسایی دستفروشان انجام می‌گیرد و با همکاری شهرداران نواحی و اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم با رایزنی‌های انجام گرفته کمک معیشتی به قشر دستفروش تا قبل از پایان سال انجام شود، گفت: برخی از دستفروشان قبلاً شناسایی شده و نامشان در سامانه ثبت است ولی برخی شناسایی نشده و شهرداران نواحی می‌توانند در این راستا نقش مؤثری داشته باشند.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هفته پیش نیز بنیاد مستضعفان اقدام مؤثری جهت کمک به برخی از اقشار آسیب دیده با بروز کرونا انجام داده بود.
کد مطلب: 125327
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *