۰
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲

سایه شوم کرونا بر سر فوتبال جهان

شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان باعث لغو بسیاری از لیگ های معتبر فوتبال در جهان شد.
شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان باعث لغو بسیاری از لیگ های معتبر فوتبال در جهان شد.
به گزارش خبرنگار مهر، شیوع ویروس کرونا در بیش از ۱۲۰ کشور جهان نه تنها باعث توجه عموم مردم جهان به این موضوع شده، بلکه ورزش جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است. پس از اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا از کشور چین لغو شد، حالا شاهد همین اتفاق در فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف جهان هستیم.
فوتبال باشگاهی اروپا در حالی با ویروس کرونا روبرو شده است که پس از ممانعت از حضور تماشاگران در سری A ایتالیا، این ویروس حالا باعث لغو بازی‌ها نیز شده است. در حال حاضر لیگ‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا، ایتالیا، هلند، پرتغال، دانمارک و … به حالت تعلیق درآمده‌اند. همچنین ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز به حالت تعلیق درآمد تا نشان دهد این ویروس شوم فارغ از هر مختصات جغرافیایی در حال پیشرفت است.
اتحادیه فوتبال آلمان نیز صبح امروز تصمیم به لغو تمام بازی‌های فوتبال بوندسلیگا تا دوم آوریل سال جاری میلادی گرفت.
لیگ برتر جزیره هم با همین تصمیم لغو شد.
اتفاقی که نشان می‌دهد بحران شیوع ویروس کرونا بر ورزش نیز سایه سنگینی انداخته است تا سلامت تمام دست اندرکاران ورزش تبدیل به مهمترین دغدغه برای صاحبان امر شود.
شایان ذکر است، با اعلام یوفا تمامی تورنمنت‌های اروپایی به طور کامل لغو به حالت تعلیق درآمد. باید دید تعلیق بازی‌های فوتبال و دنیا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و اقدامات سازمان بهداشت جهانی در قبال ویروس کرونا که حالت پادمیک (جهانی) پیدا کرده است به کجا خواهد انجامید.
کد مطلب: 125462
برچسب ها: کرونا فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *