۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۲
طی احکامی از سوی جواد شمقدری؛

معاونین سازمان سینمایی منصوب شدند

جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی طی احکام جداگانه ای معاونین و مدیرکل روابط عمومی این سازمان را منصوب کرد.
طی احکام جداگانه‌ای از سوی «جواد شمقدری» رئیس سازمان سینمایی، «سید‌علیرضا سجادپور» به عنوان معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری، «جلیل عرفان‌منش» به عنوان معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری و «سعید رجبی‌فروتن» به عنوان مدیر‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی متن، احکام صادر شده توسط رئیس سازمان سینمایی به شرح ذیل است:



جناب آقای سید علیرضا سجادپور

استقرار سازمان سینمایی از پی سه دهه تجربه در مسیر مدیریت و هدایت سینمای کشور، پاسخی به نیازهای امروز سینمای ایران و انتظارات مخاطبان شریف و فهیم آن در جهت رسیدن به سینمای آرمانی است.

بدیهی است در این مسیر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی مؤسسات، نهادها، صنوف و شرکت های تخصصی در امور مختلف هنر، صنعت سینما، حرکت سینمای ایران را شتاب مضاعف بخشیده و مشارکت مسئولانه آن‌ها را در پیشبرد برنامه ها و مقاصد مورد نظر فعلیت خواهد بخشید.

همچنین توسعه و طراحی زیرساخت ها، پشتیبانی تجهیزاتی و ساماندهی جشنواره ها و همایش ها به توازن امور سینمای کشور مدد خواهد رساند.

با استعانت از خداوند متعال و امید به آینده ای روشن ضمن تشکر و تقدیر از خدمات برجسته شما در طی دوران همکاری، آن جناب را به سمت معاون امور فعالیت های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی منصوب می کنم.

مزید عزت و توفیقات شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

جواد شمقدری

معاون وزیر و رئیس سازمان





جناب آقای جلیل عرفان منش

اینک که با تأییدات خداوندی موجبات استقرار و آغاز به کار سازمان سینمایی فراهم گردیده است و به حول و قوه الهی فصل تازه ای در ساحت تشکیلاتی و مدیریتی سینمای ایران گشوده خواهد شد، آن جناب را به پشتوانه مدارک علمی و کارنامه ای از تجربه های ارزنده فرهنگی، هنری و اجرایی به عنوان معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب می نمایم.

انتظار می رود با تدابیر و برنامه ریزی شایسته، در ادامه تلاش های پیشین زمینه تولید و عرضه آثاری در خور ارزش ها و هنجارهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با زمینه های فرهنگی و پشتوانه های فکری و با اتکا بر دانش و مهارت تخصصی روز فراهم آید.

جواد شمقدری

معاون وزیر و رئیس سازمان





جناب آقای سعید رجبی‌فروتن

فصل جدید سینمای ایران با استقرار سازمان سینمایی آغاز شده است و مدیریت و هماهنگی و آرایش دقیق فعالیت ها و مأموریت ها و به کارگیری توان و استعداد نیروهای خدوم سازمانی و ایجاد نظم و استقرار آرامش و هویت بخشی به برنامه ها، تلاش و دقتی فراتر از گذشته را می طلبد.

بدینوسیله آن برادر عزیز را که با کوله باری از تجربه های مدیریتی و برنامه ریزی و دلسوز آشنا به حوزه سینما می شناسم به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی و دقت نظر، حوزه ریاست سازمان سینمایی، به الگوی خوبی برای تجلی تلاش های آرمان خواهانه دوره جدید تبدیل گردد.

جواد شمقدری

معاون وزیر و رئیس سازمان
کد مطلب: 1256
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *