۰
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸

ورودی های استان البرز بسته شد

فرمانده انتظامی استان از شروع طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در البرز و بسته شدن ورودی های این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان از شروع طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در البرز و بسته شدن ورودی های این استان خبر داد.
به گزارش ایلنا، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری با کاهش تماس ها ،کاهش تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان و حذف ترددهای غیرضروری درسطح استان همزمان با سایر نقاط کشور اجرایی می شود.
وی افزود: مدت زمان اجرای این طرح از ۸ فروردین ماه جاری تا اطلاع ثانوی بوده که صرفا به افراد بومی ساکن هر شهر اجازه ورود به آن شهر داده می شود و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.
سردار "محمدیان" با بیان این که ملاک تشخیص بومی بودن افراد کد ملی، شماره پلاک خودرو و یا آدرس مندرج در بیمه نامه خودرو است، ادامه داد: تردد خودروهای غیر بومی در سطح استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده در معابر داخل شهری ضمن اعمال قانون 500 هزارتومانی، به مدت یک ماه نیز خودرو توقیف خواهد شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی های به عمل آمده ۳۶ نقطه از ورودی شهرهای استان البرز با موانع فیزیکی مسدود شده و با حضور نمایندگان پلیس، سپاه، هلال احمر، فرمانداری و ثبت احوال در این ورودی ها، با اتخاذ تدابیر شدیدی درخصوص ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان این طرح در حال اجراست.
وی به مسافران نوروزی که قصد بازگشت به شهر خود را دارند، توصیه کرد: برای تردد از کمربندی های استان استفاده کرده و به هیچ عنوان وارد شهر نشوند.
سردار محمدیان بیان کرد: خودروهای امدادرسان، نظامی و انتظامی، حمل بار، موادغذایی و دارویی معاف از محدودیت ورود هستند.
به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان این که تردد ضروری بین استان های تهران و البرز پس از کنترل انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برابر این طرح، کلیه مراکز "پلیس + 10، تعویض پلاک، صدور گواهینامه و آموزشگاه های رانندگی" نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
کد مطلب: 126292
برچسب ها: ورودی های البرز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *