۰
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۱

ترامپ برای نوه ملکه انگلیس هزینه نمیپردازد

رئیس جمهوری آمریکا که یکی از تشویق‌کنندگان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بود اکنون می‌گوید برای حفاظت نوه ملکه در آمریکا هزینه‌ای نمی‌پردازد.
رئیس جمهوری آمریکا که یکی از تشویق‌کنندگان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بود اکنون می‌گوید برای حفاظت نوه ملکه در آمریکا هزینه‌ای نمی‌پردازد.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز یکشنبه در یادداشت توئیتری خود نوشت: من یک دوست بزرگ و ستاینده ملکه و انگلستان هستم.
وی ادامه داد: گزارشی بود که هری و مگان که انگلیس را ترک کردند، برای همیشه در کانادا اقامت خواهند داشت. اکنون آنها کانادا را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند.
رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: به هرحال، آمریکا برای حفاظت و امنیتشان چیزی نخواهد پرداخت. آنها باید پردازند.
در نوزدهم دیماه 1398 شاهزاده هری و مگان مارکل اعلام کردند که از نقش خود به عنوان اعضای "ارشد" خاندان سلطنتی بریتانیا می‌کاهند تا برای استقلال مالی تلاش کنند.
آنها در بیانیه ای گفتند که قصد دارند وقت خود را میان بریتانیا و آمریکای شمالی تقسیم کنند.
علت این تصمیم هم فشار روحی شدید ناشی از توجه فوق العاده رسانه‌ها به زندگی شخصی‌شان بوده است. در بیانیه آنها آمده بود «ما قصد داریم از نقش خود به عنوان اعضای 'ارشد' خاندان سلطنتی کم کنیم و برای استقلال مالی خود تلاش کنیم، درحالی که همچنان به حمایت کامل از ملکه الیزابت ادامه می دهیم.»
در مستند «ترامپ، رویایی آمریکایی» که مصاحبه‌های مختلفی از دوستان نزدیک ترامپ درباره شخصیت وی بود، گفته می‌شد او کسی است که اگر ببیند کسی در حال سقوط است، خود به سقوط آن شخص کمک می‌کند اما اگر کسی در برابرش بایستد، با او از در دوستی وارد می‌شود.
کد مطلب: 126392
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *