۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۶

حذف استانداری ‌تهران از اينترنت

سایت استانداری تهران به صورت کامل قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده به گونه‌ای که اگر این سایت را در موتورهای جستجوگر، جستجو کنیم، هیچ اثری از این پورتال اطلاع‌رسانی یافت نخواهد شد
 سایت استانداری تهران به آدرس اینترنتی http://www.ostan-th.ir که پیش از این با مشکات متعدد فنی و عدم به روز شدن اخبار مواجه بود، اکنون به طور کلی قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده است.
در گذشته پورتال اطلاع‌رسانی استانداری تهران با مشکلات زیادی روبه‌رو بود به طوری که هر چند روز یک بار این پورتال غیر‌قابل دسترسی می‌شد و مخاطبان از جمله خبرنگاران از دسترسی به مطالب این سایت که اقدام به انتشار متناوب و ناقص اخبار حوزه استانداری تهران می‌کرد، محروم می‌شدند.
تعداد و نوع اخبار سایت استانداری نیز برای خود داستانی مجزا دارد؛ این سایت در ایام فعالیت خود نیز صرفا اقدام به انتشار اخبار مربوط به برخی از فرمانداران مورد نظر خود و استاندار می‌کرد که البته عنصر "سرعت” در انتشار این اخبار نیز عنصری بی‌معنا محسوب می‌شد.
جالب اینکه در حال حاضر و پس از قطع شدن سایت استانداری تهران اگر این سایت را در موتورهای جستجوگر جستجو کنیم هیچ اثری از این پورتال اطلاع‌رسانی یافت نخواهد شد و تنها سایت معاونت عمرانی استانداری تهران در نتایج جستجو یافت خواهد شد.
پورتال استانداری تهران از ۱۵ روز گذشته به صورت کامل قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده است و این در حالیست که هیچ یک از دست‌اندرکاران مربوطه در استانداری تهران در این خصوص پاسخگو نیستند.
با توجه به وجود ۱۴ فرمانداری در استان تهران و تغذیه تمام این پورتال‌ها از مجموعه این استانداری، این پرتال‌ها نیز عملا دچار مشکل شده و از دسترس خارج شده‌اند.
کد مطلب: 12741
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *