۰
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۶

افزایش قربانیان کرونا در انگلیس

داده های جدید نشان می دهد که نزدیک به ۲۰،۰۰۰ نفر از شهروندان انگلیس بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا (کووید-۱۹) جان باخته اند.
داده های جدید نشان می دهد که نزدیک به ۲۰،۰۰۰ نفر از شهروندان انگلیس بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا (کووید-۱۹) جان باخته اند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، داده‌های جدید نشان می‌دهد که با نزدیک شدن شمار جانباختگان ویروس جدید کرونا (کووید -۱۹) در انگلیس به رقم ۲۰،۰۰۰ نفر، این کشور اروپایی در حال ثبت رکوردی جدید در زمینه شیوع این بیماری همه گیر است.
همزمان با افزایش شمار قربانیان این بیماری مهلک ویروس، گمانه زنی‌ها از احتمال بازگشت قریب الوقوع «بوریس جانسون» به سر کار خود در دفتر نخست وزیری حکایت می‌کنند؛ فردی که اوایل ماه میلادی جاری به دلیل ابتلاء به کرونا و وخامت حال به مدت سه روز در بخش مراقبتهای ویژه (ICU) بستری شده بود.
دولت انگلیس تاکنون از بحث و گفتگو درباره برنامه‌های خود برای رفع محدودیت‌های تردد و کسب و کار خودداری کرده است، اما با افزایش شواهدی مبنی بر وقوع یک فاجعه اقتصادی دولت انگلیس تحت فشار فزاینده قرار گرفته است.
شمار جانباختگان این بیماری ویروسی در روز پنج شنبه با ثبت مرگ ۶۴۸ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۹،۵۰۶ نفر رسید و بدین ترتیب، این کشور اروپایی از نظر شمار جانباختگان پس از کشورهای ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در مرتبه پنجم جهان قرار می‌گیرد.
کد مطلب: 128064
برچسب ها: کرونا در انگلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *