۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

محدودیت ساعت کار پاساژها برداشته شد

طبق اعلام اتاق اصناف ایران در جلسه امروز ستاد ملی کرونا با برداشته شدن محدودیت ساعت کار پاساژها موافقت شد.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران در جلسه امروز ستاد ملی کرونا با برداشته شدن محدودیت ساعت کار پاساژها موافقت شد.
به گزارش ایسنا، افزایش ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۲۲ اخیرا به تصویب کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا رسیده و برای اجرا منتظر تصویب درجلسه امروز ستاد ملی کرونا بود. بنابراین از امروز ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف که از ابتدای اردیبهشت بازگشایی شده‌ بودند و تاکنون در مناطق گرمسیر (بنا بر تشخیص استانداران) تا ساعت ۲۰ و در سایر مناطق تا ساعت ۱۸ فعال بودند، افزایش یافت.
در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر از ۲۳ فروردین در سایر استان‌ها و از روز ۳۰ فروردین هم در تهران آغاز شد و پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت ماه با محدودیت زمانی تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت شدند.
در این میان آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا مشاغل پرخطری اعلام شدند که امکان بازگشایی واحدهای خود را نداشتند اما از ۱۷ اردیبهشت ماه فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز شد و بعد از عید فطر هم فعالیت رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ممنوعیت عرضه قلیان مجاز شد، اما فعالیت واحدهای سونا، ماساژ، تالارهای پذیرایی و کلیه ورزش‌های پربرخورد همانند کُشتی و کاراته تا اطلاع بعدی ممنوع است.
همچنین اتاق اصناف ایران، ضمن اعلام این خبر یادآوری کرده که رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پاساژها تا پایان شیوع کرونا و بازگشت به شرایط عادی الزامی است و با متخلفان برخورد می‌شود.
کد مطلب: 130313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *