۰
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

آتش‌سوزی در پاساژ علاالدین تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مشاهده دود و وقوع آتش‌سوزی مختصر در پاساژ علاالدین خبر داد.
آتش‌سوزی در پاساژ علاالدین تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مشاهده دود و وقوع آتش‌سوزی مختصر در پاساژ علاالدین خبر داد.
سیدجلال ملکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۰:۱۵ امروز مشاهده دود در یک مرکز تجاری در خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
وی با بیان اینکه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان‌های هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد:  در طبقات بالایی مقداری دود مشاهده شد و آتش‌نشانان با نردبان هیدرولیکی خود را به طبقه آخر رساندند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد کهافتادن یک شیء مشتعل یا احتمالا ته ‌سیگار روی ضایعاتی که بین نما و دیواره کناری بوده، باعث ایجاد آتش‌سوزی مختصر شده است.
وی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان از همان‌جا عملیات خود را آغاز کردند و آتش مختصری که وجود داشت، خاموش شد.
آتش‌سوزی پاساژ علاالدین مصدوم نداشت
رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: حادثه آتش‌سوزی پاساژ علاالدین بدون مصدومیت مهار شد.
پیمان صابریان افزود: پس از اعلام حادثه آتش‌سوزی در طبقه آخر پاساژ علاالدین در خیابان جمهوری بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: همچنین به دلیل احتمال مصدومیت در این حادثه با ستاد دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران تماس گرفته شد و بلافاصله بیمارستان‌های شهید مطهری، سینا و نجمیه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
رییس اورژانس تهران خاطر نشان کرد: دقایقی قبل این آتش سوزی نسبتا مختصر بدون مصدومیت پایان یافت و پس از اتمام کامل عملیات، آتش‌نشانان تکنسین‌های اورژانس محل را ترک کردند.
کد مطلب: 139809
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *