۰
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۶

بیانیه وزارت ورزش درباره مصاحبه وزیر بهداشت

وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت و درمان بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت و درمان بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال مصاحبه دکتر نمکی که امروز گفته بود: «با این روالی که اکنون می‌بینم، ما دقیقه 90 از گوشه‌های زمین گل خواهیم خورد. آقایی از فلان ستاد یا فلان وزارتخانه باورش شده که همه چیز عادی‌ است، همه جا را راه بیندازیم. فلان لیگ را راه بیندازیم» وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که ضمن تقدیر از تلاش های کادر درمانی کشور لازم می داند با توجه به مصاحبه امروز وزیر محترم بهداشت و درمان توضیحات زیر را ارائه کند:
1- وزارت ورزش و جوانان در طول 100 روز گذشته کاملا براساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا عمل کرده و همچنان هم بر اساس این مصوبات عمل می کند ضمن اینکه در همه این مدت با وزارت بهداشت و درمان همکاری و هماهنگی کامل داشته و دارد و همچنان هم به این رویه ادامه می دهد.
2- مجوز بازگشایی باشگاه ها، اماکن ورزشی و تمرینات تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر و لیگ یک طبق بندهای 10 و 11 مصوبه بیستمین جلسه ستاد ملی کرونا درتاریخ 99/2/27 که به ریاست رئیس جمهور محترم برگزار شدو نیز براساس ابلاغیه مورخ 99/2/31 آقای دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان صادر شده که بر اساس آن شروع تمرینات لیگ برتر و دسته یک از تاریخ 99/3/1 و شروع مسابقات از 99/3/22 بدون تماشاگر و براساس پروتکل لیگ فوتبال بلامانع اعلام شده است. البته این ابلاغیه مفاد دیگری نیز در مورد بازگشایی اماکن ورزشی اعم از باشگاه های بدنسازی، استخرهای روباز و... نیز دارد که اطلاع رسانی شده است.
3- وزارت ورزش و جوانان در مورد بازگشایی باشگاه ها و انجام لیگ های ورزشی خود را کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان می داند و هرگاه براساس اقتضائات و شرایط زمانی و مکانی مصوبات این ستاد تغییر کند وزارت ورزش و جوانان نیز طبق آن در تصمیمات و برنامه ریزی های خود تجدید نظر کرده و مطابق شرایط روز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.
در پایان یکبار دیگر لازم می دانیم از تلاش وزیر محترم بهداشت ودرمان واموزش پزشکی و همچنین کادر درمانی کشورتشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کنیم.
کد مطلب: 130447
برچسب ها: وزیر بهداشت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *