; ?>; ?> ترخیص قطعات خودرو سرعت گرفت - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۹
مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی 15 هزار خودرو :

ترخیص قطعات خودرو سرعت گرفت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ترخیص قطعات موجود در گمرکات تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: با ترخیص این قطعات، تعداد زیادی از خودروها تکمیل شده و میزان عرضه و تولید از حال حاضر که به ۲۰۰۰ دستگاه رسیده ، بیشتر خواهد شد.
ترخیص قطعات خودرو سرعت گرفت

/ مشکلی برای پلاک گذاری وجود ندارد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ترخیص قطعات موجود در گمرکات تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: با ترخیص این قطعات، تعداد زیادی از خودروها تکمیل شده و میزان عرضه و تولید از حال حاضر که به ۲۰۰۰ دستگاه رسیده ، بیشتر خواهد شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، فرشاد مقیمی امروز در پایان مراسم قرعه‌کشی خودرو در جمع خبرنگاران گفت: نواقص این خودروها به قطعاتی مثل کاتالیست مربوط است که هنوز داخلی سازی نشده و در تامین آن وابسته به کشور‌های خارجی هستیم‌.

مدیر عامل ایران خودرو با تاکید بر این که کاتالیست قطعه‌ای وارداتی است که مواد تولید آن در کشور وجود ندارد اظهار کرد: روند واردات این قطعات پیگیری می‌شود و اگر به تعداد انبوه برسد با برنامه‌های ویژه‌ای این خودرو‌ها را تکمیل می‌کنیم و آن‌ها را به مشتری‌ها تحویل خواهیم داد.

وی افزود: اسامی برندگان از طریق سایت رسمی گروه ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ ضمن اینکه برای برندگان پیامک نیز ارسال خواهد شد و آن‌ها نیز ۴۸ ساعت فرصت دارند تا منابع مالی مورد نیاز برای خرید خود را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند.

مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد: بلافاصله از فردا (یکشنبه) فرآیند فروش این شرکت آغاز خواهد شد و مشتریانی که موفق به برنده شدن و ‌دریافت خودرو در طرح فروش‌فوق‌العاده نشدند، می‌توانند در طرح‌های بعدی از جمله فروش یکساله شرکت کنند که بر این اساس ۴۵ هزار دستگاه در قالب ۱۲ مدل از دیگر محصولات از جمله گروه سمند، پژو ۲۰۶، دنا، پژو پارس و سایر محصولاتی که امروز تولید آن‌ها انجام می شود، عرضه خواهند شد. 

مقیمی افزود: قرعه‌کشی ‌آن‌ها نیز هفته آینده در همین مکان و ساعت انجام خواهد شد و طبق فرآیند برای واریزهای خود را اقدام خواهند کرد که تمام تلاش و سعی ما نیز بر این است که طبق زمان تعیین شده، شاید قدری هم زودتر خودروی مشتریان را تحویل دهیم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که موضوع پلاک فعال و خودرو‌های فرسوده را در نظر خواهیم گرفت و بر اساس چهارچوب ابلاغی این روند را پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: هم اکنون اولویت با افرادی است که خودرو در اختیار ندارند و برای کسانی که قصد نوسازی و خرید خودروی جدید را دارند نیازمند برنامه‌ریزی وزارت صمت هستیم.

او تاکید کرد: هدف از تمام شروطی که گذاشته شده ، رساندن خودرو به دست مصرف کننده واقعی است بر این اساس یکی از شروط رهن یک ساله خودرو بوده و همچنین سایر شرایط دیگر اعمال شده نیز همین هدف را دنبال می‌کنند.

مقیمی درباره لزوم انجام قرعه کشی گفت: در برخی بازه‌های زمانی تقاضا و عرضه فاصله معنا داری پیدا می‌کنند که نیاز به کار ویژه‌ای است. تنها در این دوره بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر خودرو ثبت نام کرده‌اند که این نشان از تقاضای غیر واقعی دارد بنابراین باید طی فرایند ویژه، نیاز بازار را پاسخ داد تا مازاد تقاضا کنترل شود.

مقیمی درباره مشکل پلاک گذاری خودروهای تولیدی نیز گفت: مشکلی برای پلاک گذاری وجود ندارد، چرا که تمام محصولات تاییدیه یورو ۵ را دریافت کرده‌اند و همچنین تلاش‌های زیادی در این حوزه انجام شده و مشکلی برای تحویل خودرو با موتور یورو ۵ وجود ندارد.

او با تاکید بر تحویل تمام معوقات پژو ۲۰۰۸ گفت: کد رهگیری تمام افراد برنده روی سامانه اینترنتی ایران‌ خودرو قرار می گیرد تا از تمام جزئیات آن اطمینان حاصل پیدا کنند در همین حال نکات ایمنی را اطلاع رسانی خواهیم کرد تا هیچ فردی با مشکلات احتمالی روبه‌رو نشود و در دام کلاه‌برداران قرار نگیرد.
منبع خودروکار
کد مطلب: 130651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *