۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

توضیح درباره علت قتل دف نواز اصفهانی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: علت قتل مهدی نیکبخت، دف نواز اصفهانی انگیزه‌های شخصی بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: علت قتل مهدی نیکبخت، دف نواز اصفهانی انگیزه‌های شخصی بوده است.
به گزارش ایلنا، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه نیمه‌های شب ۱۸ خرداد گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در یکی از باغ‌های سیمرم اطلاع رسانی شد، گفت: تیم جنایی و پزشکی قانونی به سرعت در محل وقوع قتل حاضر شدند.
اصفهانی افزود: خانمی که خود را نامزد مقتول معرفی کرد اعلام داشت قاتل، نامزد وی را با سلاح سرد به قتل رسانده و متواری شده است.
وی با بیان اینکه ۲۴ ساعت بعد قاتل دستگیر شد، ادامه داد: قاتل، اختلاف‌های شخصی چندین ساله را علت ارتکاب به قتل عنوان کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان، وابستگی مقتول به گروه یا فرقه خاصی را تکذیب کرد و ادامه داد: تا این لحظه طبق اعتراف قاتل، انگیزه شخصی فقط عامل قتل بوده است، اما تحقیقات کامل در حال انجام است و اگر انگیزه‌های دیگری هم ثابت شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان از بازداشت خانمی که خود را نامزد مقتول اعلام کرده خبر داد و علت آن را تکمیل فرایند رسیدگی به جرم و بررسی مباحث معاونت در قتل دانست.
اصفهانی، قاتل را فردی ۴۰ ساله برشمرد که سال‌ها با مقتول اختلاف شخصی داشته و شب حادثه مقتول و نامزدش به دعوت او به باغش وارد شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان بریده شدن کامل سر با ارّه از بدن مقتول را تکذیب کرد و ادامه داد: قاتل با وارد کردن چاقو به گلوی مقتول و پاره شدن گلو باعث مرگش شده است و بر اساس شواهد قاتل و مقتول هیچ کدام مواد مخدر مصرف نکرده بودند.
کد مطلب: 131159
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *