۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

اعلام رویدادهای علمی دانشگاه علامه طباطبایی

برخی رویدادهای علمی و بین المللی در دانشگاه علامه طباطبایی از روز شنبه 31 خرداد تا جمعه 6 تیرماه اعلام شد. 
اعلام رویدادهای علمی دانشگاه علامه طباطبایی
برخی رویدادهای علمی و بین المللی در دانشگاه علامه طباطبایی از روز شنبه 31 خرداد تا جمعه 6 تیرماه اعلام شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، رویدادهای علمی و بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی از روز شنبه 31 خرداد تا جمعه 6 تیرماه به شرح زیر است: 

شنبه 31خرداد: سه نشست به شرح زیر برگزار می شود.
از سوی گروه زبان و ادبیات فارسی؛ نشست «داستان رستم و سهراب در شاهنامه» با سخنرانی دکتر اورنگ ئایزدی، از ساعت 14:30تا 16 به آدرس http://meeting.atu.ac.ir/ch/persian1it   برگزار می شود. 
از سوی گروه زبان اسپانیایی؛ نشست «اصول روانشناسی زبان پراگماتیک در آموزش زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجه» با سخنرانی سالومه یوسفیان،از ساعت 16 تا 18 به آدرس : http://meeting.atu.ac.ir/ch/esp برگزار می شود. 
از سوی گروه زبان انگلیسی؛ نشست «how do we improve our vocabular? » با سخنرانی جف مک کوئیلان ،از ساعت 20 تا 22 به آدرس : http://meeting.atu.ac.ir/ch/english- language برگزار می شود.

نشست های روز دوشنبه، 2تیرماه نیز به این شرح است: 
از سوی پژوهشکده فرهنگ پژوهی؛ کارگاه  «آموزش نویسندگی با بهره گیری از درسنامه هایی از چند نویسنده بزرگ معاصر، درسنامه نخست؛ ملکم گلدول » با سخنرانی حمیدرضا رحمانی زاده دهکردی ،از ساعت 15 تا 17 به آدرس : http://meeting.atu.ac.ir/ch/iraf-speechesبرگزار می شود.
از سوی گروه زبان و ادبیات فارسی؛ نشست « زبان فارسی، زبان دانش » با سخنرانی عباس ملکی، ناصر ره یاب، نعمت الله ایران زاده، عبدالرحمان حمید، از ساعت 17 تا 18:30 به آدرس : http://meeting.atu.ac.ir/ch/persianlitبرگزار می شود.

روز سه شنبه 3 تیرماه:
 از سوی مرکز چین شناسی؛ نشست « روابط فرهنگی ایران و چین در دوران پساکرونا » با سخنرانی شش استاد دانشگاه از ایران و چین ، از ساعت 13 تا 15 به آدرس : http://meeting.atu.ac.ir/ch/china-studies برگزار می شود.

روز چهارشنبه 4 تیرماه:
از سوی گروه مددکاری اجتماعی؛ نشست « واژه ها، خرده و بزرگ اندیشه ها در نظریه feminist social work » با سخنرانی علیرضا مولا و حمیده عادلیان، از ساعت 18 تا 20:30 به آدرس : http://meeting.atu.ac.ir/ch/andisheh برگزار می شود.
کد مطلب: 131434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *