۰
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

آتش در جنگل‌های لوداب بویراحمد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: آتش سوزی بخش لوداب را چندین مرحله کنترل کردیم اما مجدد آتش شعله ور شده است.
آتش در جنگل‌های لوداب بویراحمد
 رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: آتش سوزی بخش لوداب را چندین مرحله کنترل کردیم اما مجدد آتش شعله ور شده است.
“ عباس حسن زاده” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: از دیشب تا به امروز ۳مورد آتش سوزی در شهرستان بویراحمد داشته ایم که این آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع چیتاب، مادوان و لوداب بوده است.
وی تصریح کرد: آتس سوزی جنگل ها و مراتع لوداب دیشب حدود ساعت ۹ و ۳۰ شروع شده که به دلیل صعب العبور بودن و دسترسی سخت به این منطقه هنوز این آتش سوزی ادامه دارد و مهار قطعی و پاک سازی کامل نشده است که با همه نیروها در تلاش هستیم که این آتش تا عصر به طور کامل مهار شود.
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اظهار کرد: آتش سوزی جنگل های چیتاب حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شب شروع شد و مهار آن تا نزدیک به ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد طول کشید و همچنین آتش سوزی دیگر که در منطقه مادوان بود و حدود ۳۰ دقیقه پیش شروع شد با کمک نیروها مهار شد.
حسن زاده علت آتش سوزی های اخیر را خطای انسانی دانست و تاکید کرد: طی این سه آتش سوزی اخیر نیروهای مردمی، دهیاری ها، آتش نشانی و محیط زیست در مهار آتش همکاری کردند و فرماندار، بخشدار و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همچنان پای کار هستند.
وی با اشاره به اینکه آتش سوزی بخش لوداب را چندین مرحله کنترل کردیم اما مجدد آتش شعله ور شده و احتمال پخش شدن آتش وجود دارد بیان کرد: از ادارات عضو ستاد بحران شهرستان می خواهیم که بیشتر پای کار باشند، احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند که بیشتر از این خسارت نبینیم و تصورشان این نباشد که مهار آتش سوزی فقط در حیطه تخصص منابع طبیعی است و به دلیل اینکه منابع طبیعی امکانات محدودی دارد و با وجود این آمارهای روزانه آتش سوزی در استان، نیروها خسته شده و انرژی آن ها کاهش پیدا کرده خواستار همکاری هستیم.
کد مطلب: 131933
برچسب ها: آتش سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *