۰
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

ادامه روند بحرانی وضعیت خرم‌آباد

فرماندار مرکز لرستان از تمدید ۱۰ روزه محدودیت‌ها در این شهرستان خبر داد.
ادامه روند بحرانی وضعیت خرم‌آباد
فرماندار مرکز لرستان از تمدید ۱۰ روزه محدودیت‌ها در این شهرستان خبر داد.
جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روزانه ۲۰ تیم بازرسی و نظارت در سطح شهر خرم‌آباد فعال هستند و به‌طور مستمر از بازار و صنوف مختلف بازدید دارند.
وی ادامه داد: این تیم‌ها روزانه از یک‌هزار واحد بازدید کرده و با کسانی که موارد لازم را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.
طولابی با اشاره به اینکه امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت‌ها ۱۰ روز دیگر تمدید شد، افزود: از یازده شهرستان لرستان، وضعیت خرم‌آباد و هفت شهرستان دیگر قرمز است.
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه علی‌رغم هشدارها و تذکرات، همچنان مراسم عزا و عروسی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بیشترین شیوع ناشی از برگزاری این مراسم بوده و متاسفانه مردم در این خصوص کم‌توجه هستند.
وی تاکید کرد: مردم باید کرونا را جدی بگیرند و اگر این روند شیوع ادامه داشته باشد بدون شک از مرحله قرمز به بحران خواهیم رسید و سلامت عمومی به خطر می‌افتد.
طولابی یادآور شد: از مردم تقاضا داریم با توجه به شرایط از برگزاری مراسم عزا و عروسی خودداری کنند و سلامت افرادی که باید در مراسم شرکت کنند برای آنان مهم باشد.
فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: کرونا از بین نرفته بلکه جهش یافته و بیشتر از گذشته شیوع پیدا کرده و نیاز است مردم هم بیش از پیش فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
کد مطلب: 132850
برچسب ها: خرم‌آباد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *