۰
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲

کشف انبار احتکار ۹۲ دستگاه ون برلیانس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۲ دستگاه ون برلیانس احتکار شده از انباری در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۲ دستگاه ون برلیانس احتکار شده از انباری در جنوب تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور در حاشیه اجرای این طرح گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبری دریافت کردند که بر اساس آن تعدادی خودروهای ون برلیانس صفر کیلومتر و بدون پلاک در انباری در حوالی صالح آباد غربی احتکار شده بود. در همین راستا بررسیها آغاز و مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد. 
وی با بیان اینکه مجوزهای لازم از مقام قضایی در این خصوص اخذ شد، گفت: تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از تکمیل مستندات در عملیاتی به همراه عوامل سپاه ناحیه ری و کارشناسان تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت شهرری به نشانی اعلامی رفته و در جریان آن ۹۲ دستگاه خودرو سواری ون برلیانس صفر را که فاقد پلاک بودند، کشف  کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران اعزامی خودروهای کشف شده را با دستور قضائی توقیف و انبار را پلمب کردند، گفت: ارزش ریالی این خودروها در برآوردهای اولیه بالغ از ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.
به گفته ولی پور تحقیقات ماموران برای شناسایی مالک خودروها و عامل احتکار همچنان ادامه دارد. در این خصوص لازم است شهروندان نیز هر اطلاعی از انبارهای احتکار خودرو، کالا و ... دارند موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
کد مطلب: 132949
برچسب ها: احتکار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *