۰
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۹

ابتلای 54 داوطلب کنکور به کرونا

خدایی گفت: تعداد ۵۴ داوطلب کنکور بر اساس تاییدیه وزارت بهداشت به بیماری کرونا مبتلا شده اند که به همین دلیل در محل‌های جداگانه و خارج از حوزه امتحانی کنکور خواهند داد.
خدایی گفت: تعداد ۵۴ داوطلب کنکور بر اساس تاییدیه وزارت بهداشت به بیماری کرونا مبتلا شده اند که به همین دلیل در محل‌های جداگانه و خارج از حوزه امتحانی کنکور خواهند داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه برگزاری کنکور سراسری اظهار کرد: فاصله صندلی داوطلبان به ۱۶۰ سانتی متر افزایش پیدا کرده و زمان ورود آن‌ها برای جلوگیری از تجمع از یک ساعت به ۲ ساعت افزایش پیدا کرده است،همچنین حوزه‌هایی که برای کنکور در نظر گرفته شده است حوزه‌های دانشگاه‌های بزرگ و اماکنی هستند که از محوطه باز و حیاط بزرگ برخوردار هستند تا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا برای داوطلبان انجام شود.
وی افزود: عوامل اجرایی حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و بازرسی بدنی در محل‌های برگزاری کنکور حذف شده و به صورت راکد انجام می‌شود. همچنین تمام مکان‌های حوزه‌ها و مخازن از ۲۴ ساعت قبل ضد عفونی شده است. تمامی حوزه‌ها مجهز به وسایل حفاظتی از جمله ماسک و دستکش هستند.
خدایی در ادامه گفت: با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت برای آن دسته از داوطلبانی که بیماری قطعی کرونا دارند شرایط ویژه در نظر گرفته شده است به طوریکه افراد داوطلب خارج از حوزه امتحانی و به صورت جداگانه در بیمارستانها، درمانگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند امتحان دهند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآوری کرد: تعداد ۵۴ داوطلب بر اساس تاییدیه وزارت بهداشت به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد یک نفر در بیمارستان بستری است و در همان مکان امتحان می دهد و ۵۳ نفر دیگر در محل‌های جداگانه و خارج از حوزه امتحانی کنکور خواهند داد، همچنین داوطلبانی که مشکوک به کرونا هستند نیز در یک محیط جداگانه کنکور خود را خواهند داد.
کد مطلب: 133682
برچسب ها: کنکور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *