۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶

جزییات سانحه ریلی یزد

سرپرست معاونت بخش مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به دلیل ساخت پلی به تقاضای مسوولان استانی، قطار در مسیر موقت حرکت میکرد و سانحه در همان نقطه رخ داد
غضنفر فولادی درباره‌ی حادثه خروج قطار مسافری از ریل که شب گذشته رخ داد و منجر به کشته‌ شدن چهار نفر شد، گفت: قطار در مسیر موقت ریلی از خط خارج شد.
وی ادامه داد: در حال ساخت پلی به تقاضای مسوولان استانی با مشارکت شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم و به همین دلیل مجبور بودیم مسیر اصلی قطار را به جای دیگری هدایت کنیم.
به گفته فولادی سانحه درست در نقطه‌ای که به عنوان خط موقت مورد استفاده قرار می‌گرفت رخ داده است.
سرپرست معاونت بخش مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: طی این حادثه که از سوی کمیسیون عالی سوانح ریلی در دست بررسی است، سه کارمند شرکت‌ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و یک مسافر که خانمی ۷۰ ساله بود، جان خود را از دست دادند.
وی گفت: به جز لوکوموتیو واگن مولد برق و دو واگن مسافری از ریل خارج شدند و دیگر واگن‌ها روی خط باقی ماندند.
فولادی با بیان این‌که خروج لوکوموتیو از ریل باعث خارج شدن دیگر واگن‌ها و کشیده شدن آنها به خارج از خط شده است ادامه داد: قطار در حال حرکت ۳۲۴ مسافر داشت که متاسفانه تنها یک تن از آنها در این حادثه کشته شد.
این مقام مسوول در شرکت راه‌آهن از آزاد‌شدن خط ریلی از ساعت ۱۰ امروز خبر داد و اظهار کرد: مسافرین واگن قطار سانحه دیده دقایقی بعد از سانحه از طریق مسیر جایگزین به سمت تهران حرکت کردند.
کد مطلب: 13375
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *