۱
۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۵

ترکیدگی پروژکتور سالن میلاد همزمان با کنسرت گروه اشتیاق

گروه اشتیاق به خوانندگی علیرضا قربانی و سرپرستی علی قمصری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برنامه اجرا کردند
گروه اشتیاق به خوانندگی علیرضا قربانی و سرپرستی علی قمصری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برنامه اجرا کردند

ترکیدگی پروژکتور سالن نمایشگاه بین المللی درحین اجرای کنسرت، مخاطبان را به وحشت انداخته و بیم آتش سوزی را در دل آنان به وجود آورد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر کنسرت شب گذشته گروه « اشتیاق » به خوانندگی علیرضا قربانی و سرپرستی علی قمصری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی درحالی برگزارشد که درنیمه های برنامه و در زمان اوج گرفتن صدای قربانی، ناگهان پروژکتور این سالن با صدای میهب و جرقه زدن های بسیار ترکیده و وحشت را در دل مخاطبان کمی ناآشنا به وضعیت سالن های کنسرت های ما در ایران ایجاد کرد. اگرچه قربانی با تسلط کاملش بر ادامه برنامه توانست آرامش را دل این مخاطبان به وجود آورد اما این سوال را برای مخاطبانی ایجاد کرد که شصت هزار تومان بابت بهای بلیت تماشای کنسرت در این سالن ظاهرا بازسازی شده داده بودند که مسئولان چه امکاناتی برای گسترش موسیقی و نیز تفریحات سالم مردم فراهم می کنند؟ 
بنا براین گزارش ، کنسرت گروه اشتیاق که برخلاف اعلام قبلی تنها یک سانس و در ساعت هجده برگزار شده بود با اجراي قطعه «هيچستان» كه بر روي شعري از سهراب سپهري ساخته شده بود آغاز شد و با خیام خوانی ادامه یافته و به ساز و آواز رسید . قطعه پایانی بخش نخست این کنسرت ، مولوی خوانی قربانی با همراهی علی قمصری و گروه اشتیاق بود که با استقبال مخاطبان همراه شد . در بخش دوم این کنسرت که بعد از استراحتی کوتاه اجرا شد گروه آهنگ اشتیاق به خوانندگی قمصری قطعات نغمه‌ای زنانه، ‌گفت و گو،‌ تکنوازی، ضربی نهفت،‌ سودای تو با شعری از مولانا، رویای خاکستری و... را اجرا کردند. این کنسرت با خوانندگی علیرضا قربانی در قطعه بیز (قطعه درخواستی ) در حالی به اتمام رسید که مخاطبان تا زمان خروج از سالن ، از عدم رسیدگی به سالنی به این گرانی از سوی مسئولان مربوطه گله مند بوده و خواستار رسیدگی به این مشکلات می شدند . کنسرت دیدار گروه اشتیاق راس ساعت هشت و سی دقیقه به پایان رسید .

کد مطلب: 13430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


mariana
سلام . این ترکیدگی پروژکتور در کنسرت جمعه شب بود یا شنبه شب؟