۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹

تمدید دورکاری کارمندان پایتخت تا پایان امرداد

استاندار تهران گفت:‌ محدودیت‌ها و دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا تا پایان مردادماه تمدید شد.
استاندار تهران گفت:‌ محدودیت‌ها و دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا تا پایان مردادماه تمدید شد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران «انوشیروان محسنی بندپی» روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت قرمز استان تهران در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به ناپایدار بودن شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا، مقرر شد تمام محدودیت‌ها از جمله دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا پایان مردادماه تمدید شود. 
وی ادامه داد: طرح ترافیک هم در پایتخت تا پایان مردادماه به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.

استاندار تهران تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، ورزش‌های پربرخورد همچنان تعطیل است.
به گفته «محسنی بندپی» ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات بالای ۱۰ نفر نیز تا پایان مردادماه ادامه دارد.
به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده‌اند.
بر اساس اعلام این وزارتخانه استان تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و مسئولان نیز استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست را مثلث در امان بودن از این بیماری مهلک قرن معرفی می‌کنند.
محدودیت‌ها و دورکاری ادارات این استان در موج دوم کرونا برای سومین هفته پیاپی تمدید ‌شد.
کد مطلب: 134518
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *