۰
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹

توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه

سردار پورجمشیدیان گفت امسال بسته‌های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی برای توزیع در مناطق محروم مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم که در این رابطه بیش از ۴۰۰ هزار بسته تا پایان سال توزیع خواهد شد و این هم حرکتی است که آغاز آن توزیع این ۴۰ هزار بسته خواهد بود.
سردار پورجمشیدیان گفت امسال بسته‌های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی برای توزیع در مناطق محروم مرزی پیش‌بینی کرده‌ایم که در این رابطه بیش از ۴۰۰ هزار بسته تا پایان سال توزیع خواهد شد و این هم حرکتی است که آغاز آن  توزیع این ۴۰ هزار بسته خواهد بود.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ  پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان  معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه  در حاشیه توزیع کمک‌های مومنانه این نیرو  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معتقدیم که ایجاد امنیت صرفاً با اقدامات نظامی و امنیتی میسر نمی‌شود و بخواهیم در مناطق مرزی شاهد یک امنیت پایدار باشیم، باید نسبت به معیشت، مسائل فرهنگی و اشتغال مردم توجه داشته باشیم.
وی افزود: ما در کنار حضور مقتدرانه در مناطق مرزی، قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه‌های تابعه را هم در مناطق مرزی مستقر کردیم تا نسبت به موضوع معیشت مردم و زندگی آبرومندانه آن‌ها در مناطق مرزی توجه داشته باشند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد:  در کنار این کمک‌های معیشتی، بخش اعظم تلاش این نیرو در قرارگاه محرومیت‌زدایی، انجام پروژه‌های عمرانی است که برای اسکان مردم و اشتغال آن‌ها صورت می‌گیرد؛ علاوه بر این، بخش قابل توجهی از نهرهای استان خوزستان را هم بازسازی و لایروبی کردیم تا مردم راحت بتوانند به کشاورزی بپردازند.
وی اضافه کرد: برای سلامتی مردم این مناطق، احداث بیمارستان‌های سیار را پیش‌بینی کردیم که در دستور کار قرار دارد؛ از سوی دیگر به مسائل فرهنگی و تحصیل دانش‌آموزان این مناطق هم توجه داریم که بر این اساس، امسال برای بیش از ۴۰ هزار نفر از دانش‌آموزان مناطق یادشده، جشن تکلیف برگزار و در کنار آن بیش از ۱۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر را هم برای این عزیزان توزیع خواهیم کرد.
سردار پورجمشیدیان گفت: امسال همچنین بسته‌های فرهنگی، اجتماعی و معیشتی برای توزیع در مناطق مورد اشاره پیش‌بینی کرده‌ایم که در این رابطه بیش از ۴۰۰ هزار بسته تا پایان سال توزیع خواهد شد و این هم حرکتی است که آغاز آن از توزیع این ۴۰ هزار بسته خواهد بود.
کد مطلب: 135182
برچسب ها: سپاه مناطق محروم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *