۰
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲

مردم رعایت نکنند به قانون متوسل می‌شویم

فرماندار کمیجان با اشاره به وضعیت قرمز در این شهرستان، گفت: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ناچار به قانون و برخوردهای قانونی متوسل می‌شویم.
فرماندار کمیجان با اشاره به وضعیت قرمز در این شهرستان، گفت: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ناچار به قانون و برخوردهای قانونی متوسل می‌شویم.
سعید فائض‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه شهرستان کمیجان با جمعیتی بیش از ۳۶ هزار نفر از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، افزود: مسلما به هر میزان که مردم رعایت نکنند، میزان ابتلا هم بیشتر می‌شود و بیشتر در معرض خطر و شرایط دشوار قرار می‌گیریم.
وی تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر، بویژه در بخش میلاجرد شاهد بی توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بودیم، عروسی‌ها با وجود ممنوعیت و محدودیت برگزار شد و امروز آثار آن را می‌بینیم.
فرماندار کمیجان با اشاره به اینکه متاسفانه استان مرکزی در وضعیت خوبی قرار ندارد و حتی یک شهرستان‌ هم وضعیت سفید ندارد، گفت: در حال حاضر و در ماه محرم ضرورت رعایت الزامات بهداشتی بیش از هر زمان دیگری لازم است و اگر رعایت نکنند قطعا دو هفته آینده عواقب آن را خواهیم دید.
وی اظهار کرد: متاسفانه در همین روزهای آغازین ماه محرم شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم در حالی که به تمامی هیات‌های مذهبی تاکیدات لازم صورت گرفته است و باید رعایت کنند، اگر مردم الزامات را رعایت نکنند ناچاریم که به قانون متوسل شویم.
فائض پور با اشاره به پر بودن بخش‌ مختص بیماران کرونایی در بیمارستان‌ شهرستان گفت: متاسفانه نه تنها در کمیجان، بلکه در تمام نقاط استان شاهد کمبود نیرو و کادر درمان هستیم که طبیعی است، به هرحال کادر درمان ۶ ماه در حال خدمات‌رسانی بی وقفه و شبانه‌روزی است و خستگی آنها طبیعی است، در این شرایط تنها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم می‌تواند زنجیره انتشار را قطع کند.
کد مطلب: 135247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *