۰
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳

کشف ۴ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی ماکو از کشف چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان و دستگیری سه متهم در این راستا خبر داد.
کشف ۴ میلیارد کالای قاچاق
 فرمانده انتظامی ماکو از کشف چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان و دستگیری سه متهم در این راستا خبر داد.
سرهنگ حسین شهریار در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق کالا در منطقه آزاد ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، سه دستگاه خودروی سواری در محور کمربندی ماکو و بازرگان توقیف شد.
وی در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، ۲۱٠٠ قلم انواع لوازم آشپزخانه، ۲۰ قلم همزن و مایکروفر و ۲۰۰ ثوب لباس کشف شد، تاکید کرد: طبق اعلام کارشناسان ارزش این کالاهای کشف شده بیش از چهار میلیارد ریال بود.
فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این رابطه سه متهم دستگیر، سه خودرو نیز توقیف و پرونده آنها به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده‌ است.
سرهنگ شهریار همچنین با تاکید براینکه، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق آرایشی از یک دستگاه خودرو سواری در این شهرستان کشف و ضبط شد، افزود: ماموران انتظامی ماکو، حین گشت و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی ماموران از این خودرو ۶۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی که به طرز ماهرانه در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی ماکو تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک نفر متهم دستگیر و به همراه اقلام قاچاق، تحویل مقام قضایی شد.
کد مطلب: 135269
برچسب ها: قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *