۰
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۳

جهش ۱۹۵ درصدی سود خالص بیمه ملت

سود خالص شرکت بیمه ملت در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با جهشی ۱۹۵ درصدی از ۲۱۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال در سه ماهه نخست سال گذشته به رقمی بالغ بر ۶۲۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال افزایش یافته است
جهش ۱۹۵ درصدی سود خالص بیمه ملت

 سود خالص شرکت بیمه ملت در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با جهشی ۱۹۵ درصدی از ۲۱۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال در سه ماهه نخست سال گذشته به رقمی بالغ بر ۶۲۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال افزایش یافته است.
 به گزارش دنیای بانک و بیمه، با رشد سود خالص بیمه ملت در بهار امسال، سود سهامداران بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت از ۷۵ ریال در بهار پارسال با رشدی ۱۹۵ درصدی به رقم ۲۲۱ ریال رسیده است. بررسی‌های دنیای بانک و بیمه همچنین نشان می‌دهد که حق بیمه صادره بیمه ملت در سه ماهه ابتدایی امسال با رشدی ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال از رقم یک هزار و ۸۱۸ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به رقم ۲ هزار و ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال رسیده است. همچنین شرکت بیمه ملت با مدیرعاملی اسماعیل دلفراز موفق شده تا درآمد حق بیمه خود را از رقم یک هزار و ۳۲۸ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال در بهار پارسال با ۸۰ درصد افزایش به رقم ۲ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال برساند.
نکته قابل تامل در کارنامه فصل بهار امسال شرکت بیمه ملت اینکه درآمد حق بیمه سهم نگهداری این شرکت با رشدی ۵۶ درصدی نسبت به بهار پارسال از یک هزار و ۵۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به رقمی معادل یک هزار و ۶۳۷ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال رسیده است.
این گزارش نشان می‌دهد که شرکت بیمه ملت در پایان سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۹۴ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال بیمه صادر کرده و درآمد این شرکت از محل حق بیمه‌های صادره بالغ بر ۱۱ هزار و ۷۴ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال برآورد شده و از کل حق بیمه تولید شده در سال گذشته بالغ بر ۸ هزار و ۹۶۳ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال را نزد خود نگه‌داشته است. این شرکت در سال گذشته بالغ بر ۷ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال و در بهار امسال هم برابر با یک هزار و ۳۶۷ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گزاران خسارت‌دیده پرداخت کرده است.
شرکت بیمه ملت در حالی در پایان سال گذشته ۸۹۷ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال سود خالص داشته که تنها در بهار امسال موفق شده به سودی بالغ بر ۶۲۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریالی دست یابد. افزون بر اینکه سود خالص هر سهم بیمه ملت در پایان سال گذشته ۳۱۵ ریال بوده و در بهار امسال به ازای هر سهم ۲۲۱ ریال سود شناسایی شده است
 
کد مطلب: 135547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *