۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۷

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به گاج

سومین همایش ملی “نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید” تحت عنوان اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، سوم شهریور ماه ۹۹ در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد و گاج به عنوان تنها ناشر، تندیس «همایش رضایتمندی مشتری» را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.
سومین همایش ملی “نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید” تحت عنوان اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، سوم شهریور ماه ۹۹ در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد و گاج به عنوان تنها ناشر، تندیس «همایش رضایتمندی مشتری» را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.

انتشارات بین‌المللی گاج در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در حوزهٔ آموزش و با هدف توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های آموزشی برابر آغاز نمود؛ و در حال حاضر به عنوان پرتیراژترین ناشر کشور مشغول فعالیت می‌باشد.
گسترهٔ فعالیت گاج از مقطع پیش دبستانی تا کنکور است و در این راستا بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب تولید نموده‌است. برای تولید این تعداد عناوین که در شمارگان سالیانه بیش از ۱۰/۰۰۰/۰۰۰جلد به چاپ می‌رسند، بیش از ۳۰۰۰ مؤلف و ویراستار و قریب به ۵۰۰۰ کارمند اداری در بخش‌های مختلف و ۳۰۰۰ نمایندگی و عوامل توزیع مشغول فعالیت هستند.
کد مطلب: 135885
برچسب ها: گاج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *