۰
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

"اپل" ماسک ویژه تولید میکند!

تیم مهندسان و طراحان اپل به تازگی ساخت دو توع ماسک ویژه برای کارمندان این شرکت را تکمیل کردند.
"اپل" ماسک ویژه تولید میکند!
تیم مهندسان و طراحان اپل به تازگی ساخت دو توع ماسک ویژه برای کارمندان این شرکت را تکمیل کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم طراحی شرکت اپل به تازگی دو نوع ماسک بهداشتی برای کارمندان این شرکت تولید کرده تا کارکنان این مجموعه بتوانند در نمایندگی‌ها و کارخانه‌ها با خیال راحت‌تری فعالیت داشته باشند.
دو ماسک تولید شده توسط این شرکت Apple Face Mask و Apple Clear Mask نام گرفته‌اند. ماسک‌های شرکت اپل توسط تیم مهندسی و طراحی صنعتی کوپرتینو ساخته شده‌اند. شرکت مورد نظر ابتدا این خبر را با انتشار یک تصویر از فردی با این ماسک‌ها در اختیار فضای مجازی قرار داد. این ماسک‌ها از سه لایه محافظتی برخوردارند که می‌توان آن‌ها را تا پنج مرتبه شست.
طراحی این ماسک‌ها به صورتی شکل گرفته تا افرادی که عینک می‌زنند با بخار شیشه‌های عینک مواجه نشوند. شرکت اپل به خبرگزاری‌ها اعلام کرده که مراحل اولیه ساخت این ماسک‌ها شامل مدت‌ها تحقیق و آزمایش بوده تا بتوانند بهترین نوع فیلتر را بر روی ماسک‌های خود اعمال کنند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده کارمندان این شرکت از دو هفته آینده این ماسک‌ها را دریافت خواهند کرد. اپل این ماسک‌ها را برای افرادی که به فروشگاه‌های آن‌ها می‌آیند نیز در دسترس قرار می‌دهد تا در صورت لزوم آن را تهیه کنند. گفتنی است؛ نمونه ماسک‌هایی که به خریداران ارائه داده می‌شود از تفاوت‌هایی نسبت به دو ماسک مذکور برخوردارند و تماما از همان جنس نیستند.
کد مطلب: 136180
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *