۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸

ایا واقعا بروکر آرون کلاه برداری کرده است ؟

در چند وقت اخیر خبرها و شائیه های زیادی درباره بروکر آرون مطرح بود که بررسی ها حکایت از این دارد که در معامله بین افراد حقیقی برخی سود برده و برخی زیان دیده اند، اما برخی افراد از این موضوع برای بهره برداری های منفطعت طلبانه و تخریبی سود برده اند.
ایا واقعا بروکر آرون کلاه برداری کرده است ؟
در چند وقت اخیر خبرها و شائیه های زیادی درباره بروکر آرون مطرح بود که بررسی ها حکایت از این دارد که در معامله بین افراد حقیقی برخی سود برده و برخی زیان دیده اند، اما برخی افراد از این موضوع برای بهره برداری های منفطعت طلبانه و تخریبی سود برده اند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در یکی دو سال اخیر پس از افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی بسیاری از مردم به سمت سرمایه گذاری در بازارهای مختلف سوق پیدا کردند و یک شبه متوجه زیان های ناشی از کلاهبردارانی همچون سکه ثامن و ... شدند. این سایت ها که اساسا بدون سروصدا داشتن کوچکترین نارضایتی با تبلیغات گسترده سرمایه مردم را جذب می کردند و یکبار خبرکلاهبرداری آنها در رسانه ها منتشر می شد.
ای روزها یک بروکر جهانی به نام آرون در زمینه سرمایه گذاری و معامله گری فعالیت می کند که گزارش های متفاوتی هم در رسانه ها علیه آنها منتشر شده و گاها با کلاهبردارانی همچون سکه ثامن مقایسه شده، از این رو خبرنگار ما برای بررسی وضعیت سرمایه گذاران در این بروکر تحقیقات گسترده ای را انجام داده و متوجه شده که برخی مشتریان این بروکر از معاملات خود ناراضی هستند و ضرر کردند. به نظر می رسد این موضوع نه تنها یک نکته منفی نیست بلکه می توان آن را مثبت قلمداد کرد، زیرا همواره در معالعات سرمایه گذاری بین افراد حقیقی همواره عده ای ضرر می کنند و عده ای سود می برند و این طبیعی است که افرادی که ضرر کرده اند از معاملات خود ناراضی باشند. این روزها ما می بینیم با وجود اینکه دولت در شش ماه گذشته مردم را برای سرمایه گذاری در بورس ترغیب کرده و تاکید داشته از بورس حمایت می کند اما این بازار را با ریزش سنگین همراه کرده و تقریبا همه سهامداران از وضعیت ناراضی هستند و این مربوط به عده کمی نیست، بنابراین نارضایتی افرادی که در معاملات خود با سرمایه گذار دیگری زیان دیده می توان نشانه امنیت و اعتماد شرایط معامله باشد که هر دو طرف افراد حقیقی هستند و سرمایه مردم در بازار در گردش است. این مساله باعث شده حتی افرادی که از بروکر آرون ناراضی بوده‌اند، به این نکته اذعان کنند که کاملا به مجموعه اعتماد کامل دارند و ‌همه‌ی معاملات و سرمایه آن‌ها در امنیت کامل است.
شاید این سوال برای بسیاری از سرمایه گذاران پیش بیاید که با این وضعیت بورس ایران که دولت هر روز معاملات را دست‌کاری می کند چطور می‌توان به یک بروکر خارجی اعتماد کرد؟ در واقع در بازارهای جهانی بروکری معامله‌گرها باهم معامله می‌کنند؛ این معاملات مانند بورس ایران نیست که در آن افراد سهام شرکت ها را می‌خرند و در صورت ایجاد مشکل برای شرکت که می‌تواند مشکلات غیر اقتصادی همباشد، ارزش سهام آن به شدت افت کرده و صف‌های فروش تشکیل شود؛ در واقع وقتی معامله‌گرها باهم معامله می‌کنند باعث ساخت قیمت و رشد بازار می‌شوند و بازار همیشه حالت تحلیلی دارد.
حال با توجه به اینکه این روزها همه مردم به خاطر تورم شدید در کشور به دنبال بستر مناسبی برای سرمایه گذاری هستند، از طرف دیگر بازارهای دولتی همواره شائبه دستکاری و نوسانات سیاسی دارد معامله در بروکر بین المللی می تواند فضای مناسبی برای سرمایه گذاری باشد، زیرا  در زمان افول بازارهای مالی، افراد به دنبال سرمایه‌گذاری با ریسک‌های پایین هستند و از آنجایی که در بروکر آرون گروپس حساب‌های مختلف سرمایه‌گذاری با سود قطعی به مشتریان ارائه می‌شود و از طرف دیگر هزاران نفر در این مشغول به معامله هستند، تضمین لازم بر اعتماد و سودآور بودن سرمایه گذاری در آن وجود دارد، چراکه در این مجموعه برای مشتریان خود، ایجاد حساب‌های بدون ریسک و با سود قطعی امکان‌پذیر شده است. به گونه ای که سود سرمایه به صورت پله‌ای و با توجه به مقدار سرمایه محاسبه می‌شود. در واقع سپرده‌گذاران با افتتاح حساب در یکی از 4 سطح اعلام شده (برنزی، نقره ای، طلایی، دیاموند)، سالانه سود مشخصی به صورت روزشمار، محاسبه و در پایان هر ماه به حساب مشتریان واریز می شود.
 
کد مطلب: 137585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *