۰
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۳

برتری نماینده فارس در هندبال کشور

لیگ برتر هندبال ایران، با رقابت نماینده های فارس و بهبهان آغاز شد و در دیدار افتتاحیه این رقابت ها، نماینده فارس به یک پیروزی قاطع دست یافت.
برتری نماینده فارس در هندبال کشور
 لیگ برتر هندبال ایران، با رقابت نماینده های فارس و بهبهان آغاز شد و در دیدار افتتاحیه این رقابت ها، نماینده فارس به یک پیروزی قاطع دست یافت.
در اولین مسابقه لیگ برتر هندبال ایران که شنبه 19 مهر  در سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی تهران برگزار شد، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به مصاف پرسپولیس بهبهان رفت و در پایان با نتیجه 29 بر 18 حریف خود را در هم کوبید.
امین رهسپار سرمربی موفق تیم شهید شاملی این نفرات را در ترکیب 14 نفره قرار داده بود : علی رحیمی کازرون، رضا شجاعی، مصطفی شیرازی، سید سجاد مرتضویان، بهشاد فاتحی زاده، امیر فرهادیان، مجتبی کرمیان، محمد ایوبی پور، محمدعلی خواجه زاده، بهرام رستمی، یاسین کبیریان جو، محمد صفری، میثم نوروزی تبار و فرزاد رستمی.
ده دقیقه ابتدایی بازی بسیار نزدیک و نفس گیر دنبال شد و هر دو تیم سه بار موفق به گلزنی شدند. در ادامه کازرونی ها دوبار از حریف خود پیش افتادند اما نماینده خوزستان توانست در امتیاز شش کار را به تساوی بکشاند. هر چه از زمان بازی می گذشت، نماینده فارس بیشتر به بازی مسلط می شد و توانست در دقایق پایانی با به ثمر رساندن چند گل پیاپی، اختلاف را به چهار گل افزایش دهد. در نهایت نیمه نخست با نتیجه 14-10 به سود تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید. فرزاد رستمی سه بار، رضا شجاعی، میثم نوروزی، محمد صفری و بهرام رستمی  هر کدام دو بار و مجتبی کرمیان، محمد ایوبی پور و محمدعلی خواجه زاده نیز هر کدام یک بار برای شهید شاملی در سی دقیقه مفیدِ نیمه نخست گلزنی کردند.
 در نیمه دوم، شهید شاملی در همان سه دقیقه ابتدایی، سه گل دیگر به ثمر رساند تا برتری خود را تقریبا قطعی کند.  در ادامه بازیکنان بهبهانی کمی به خود آمدند اما هیچگاه نتوانستند به حریف خود نزدیک شده و بازی را به حساسیت نیمه اول برسانند. تا اواسط نیمه دوم، شهید شاملی موفق شد اختلاف گل با رقیبش را دو رقمی کرده و 23-13 پیش بیفتد. هر دو تیم کار را تمام شده می دانستند اما دست از تلاش بر نداشتند. در سی دقیقه دوم این دیدار، شهید شاملی 15 و پرسپولیس بهبهان هشت بار موفق به گلزنی شدند تا بازی با حساب 29 بر 18 به سود نماینده شایسته فارس به پایان برسد. در نیمه دوم، فرزاد رستمی 5 بار، میثم نوروزی، محمد صفری و یاسین کبیریان جو هر کدام دوبار و رضا شجاعی، محمد ایوبی پور، محمد خواجه زاده و بهشاد فاتحی زاده هر کدام یک بار برای نیروی زمینی گلزنی کردند. بدین ترتیب، فرزاد رستمی با به ثمر رساندن 8 گل که 4 مورد آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، موثرترین بازیکن زمین شناخته شد، هر چند نباید از درخشش خیره کننده علی رحیمی دروازه بان ملی پوش کازرونی ها به سادگی عبور کرد.
تیم شهید شاملی کازرون که فصل گذشته این رقابت ها را با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رسانده بود، با این پیروزی قاطع نشان داد که در فصل جدید برای کسب عنوان قهرمانی به مسابقات آمده و حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 
دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال ایران تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و دوازده تیم حاضر در مسابقات، در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.
کد مطلب: 137858
برچسب ها: هندبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *