۰
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۹

تهدید علی‌اف با جنگنده‌های امریکایی ترکیه

رئیس‌جمهوری آذربایجان امروز، دوشنبه بعید ندانست کشورش از جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه در صورت تعرض خارجی، در خاک جمهوری آذربایجان استفاده کند.
تهدید علی‌اف با جنگنده‌های امریکایی ترکیه
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز، دوشنبه بعید ندانست کشورش از جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه در صورت تعرض خارجی، در خاک جمهوری آذربایجان استفاده کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری جمهوری آذربایجان خطاب به ملت کشورش گفت: خبرنگاران بسیار از من درباره این‌که جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه در خاک کشور ما چه می‌کنند؟ سوال می‌پرسند من نیز جواب داده‌ام نقشه‌های ماهواره‌ای‌تان را باز کنید. آیا نمی‌بینید؟ بفرمایید ببنید که آنها در آسمان هستند یا در زمین؟
او ادامه داد: همه می‌دانند آنها در زمین هستند آنها برای تمرین و آموزش‌ به کشور ما رسیدند و بعد از وقوع جنگ در این‌جا ماندند. ترکیه برادر آنها را به عنوان کمک روحی ما داده است. با وجود آن اگر دشمن خارجی به ما حمله کند آن زمان می‌بینید اف-۱۶ ترکیه در آسمان ما خواهد بود.
ارمنستان ارتش جمهوری آذربایجان را به کمک گرفتن از جنگنده‌های ترکیه طی درگیری‌های مستمر در قره‌باغ متهم‌ کرده است؛ اتهامی که باکو بارها آن را رد کرده است!
کد مطلب: 138702
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *