۰
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸

اهل استعفا نیستم، عزل شدم

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه دومین روز از نخستین اجلاس سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهل استعفا نیستم و به دلیل اینکه مورد پسند وزارت کشور نبودم، عزل شدم.
وی افزود: ماجرای عزل من در ماه دهم در وزارت کشور صورت گرفت و از من خواستند استعفا دهم اما با صراحت اعلام کردم من خواستار خدمت به نظام بوده و اهل استعفا نیستم.
پورمحمدی با اشاره به توضیح خود در ماه سی و سوم حضورش در وزارت کشور گفت: این خوشایندی‌ها در چندین مرحله صورت گرفت تا آنجا که در ماه سی و یکم حضورم در وزارت کشور تودیع و با طی مراحل اداری و قانونی در ماه سی و سوم در قالب تودیع عزل شدم.
وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر التهابات بازار ارز و دلار تصریح کرد: روند صعودی تقاضا بر افزایش قیمت ارز و دلار تاثیر می‌گذارد؛ افزایش سفارشات، رقابت‌ها، نوع کالای مصرفی و همه اینها سبب ایجاد شوک در قیمت دلار در مقطع اخیر شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: مدیریت صحیح با در نظرگیری تمام اصول و شاخص‌ها سبب ایجاد تعادل در قیمت ارز می‌شود.
پورمحمدی در رابطه با طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در حوزه ارز اظهار داشت: بحث ارز در زمره سئوال نمایندگان از رئیس جمهور است و هفته آینده به طور جدی مطرح می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیریت صحیح و ولایتمدار سبب گله‌مندی برخی می‌شود، گفت: انجام هر کار صحیح بر مبنای قانون و ولایتمداری سبب گله‌مندی و شکایت عده‌ای می‌شود.
پورمحمدی ادامه داد: اجرای عدالت و احقاق حق ارزش تحقیر شدن را دارد و گله‌مندی از من و عملکرد من، مهر افتخاری بر کارنامه فعالیت بیش از سه دهه بنده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور صداقت و شفافیت در مدیریت را سرلوحه کار خود مطرح کرد.
کد مطلب: 14026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *