۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۳

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور از امروز

ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.
آغاز ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور از امروز
ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در این زمینه اعلام کرد که در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش آموزش،کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: طبیعتاً با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.
وی در ادامه اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.
زمانی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.
به گزارش ایسنا؛ متقاضیان لازم است برای ثبت نام از امروز، ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون فوق را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه مورخ ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است که از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ تا ۱۶ بهمن با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. 
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.
متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد کرده و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
کد مطلب: 140366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *