۰
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۵

تابوی سوال از مسئولین شکسته شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز سوال برای مسئولین تابو شده و آنان باید این تابو را بشکنند، گفت: مدیری موفق است که بتواند فعالیت‌های خود را به مردم نشان داده و پاسخگو باشد.
 مصطفی پور محمدی پنچشنبه شب در جمع صدها فعال سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در اردوگاه ثامن الحجج مشهد مقدس اظهار کرد: امروز سوال برای مسئولین تابو شده و آنان باید این تابو را بشکنند.
وی سپس در پاسخ به سوال دانشجویی در رابطه با همکاری با دولت احمدی نژاد در سال ۸۴، اظهار کرد: بنده به دلیل برخی روحیاتی که از ایشان سراغ داشتم مایل به همکاری با ایشان نبودم اما ایشان با شعارهای خوب و یک فضای اجتماعی آرام منتخب مردم شد و بعد از من دعوت به همکاری کرد و بنده به عنوان یک سرباز نظام و ولایت پذیرفتم.
وی به همکاری با خاتمی نیز اشاره و افزود: همکاری من با خاتمی با شرط اینکه ایشان برخلاف فرمایشات رهبر عمل نخواهد کرد انجام شد اما بعد از مدتی به دلیل بالا گرفتن اختلاف نظرها بساط آن اخراج پر مسئله را برای من ایجاد کردند.
وی در خصوص کاندیداتوریش بیان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته ام اما هر زمان که تصمیم به بلوغ و پختگی رسید مسئله کاندیداتوری خود را اعلام می کنم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ولایت پذیری تنها راه حل پیروزی بر دشمنان است، گفت: ولایت و امامت در میان تمامی تفکرات و فلسفه های الهی وجود دارد اما در دین اسلام به صورت آشکارا و در بالاترین شکل مطرح است.
وی ادامه داد: اگر در اسلام دعوت به حق نکنیم برخی جریان ها و گروه های فکری و انحرافی از اسلام به نفع خود و برای رسیدن به مطامع شخصی خویش بهره می برند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اینکه تحولات امروز جهان به دلیل حاکمیت ناسالم و ضعیف انسانهای شهوت‌پرست و مادی پرست است، افزود: انسان های شهوت پرست و به ظاهر روشنفکر سبب شده اند امروز سراسر جهان به مشکلات بسیاری دچار شود.
وی عنوان کرد: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی بعد از گذشت ۳۴ سال به توسعه اجتماعی، مدنی و رفاهی و امنیت پایدار دست یافته که تمامی این موارد از جمله دستاوردهای نظام اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه امروز کشور در امنیت پایدار به سر می‌برد، افزود: کشورهای اطراف ایران اسلامی ناتوان از حمله به جمهوری اسلامی هستند و تحریم های نظام سلطه نیز برای زمین گیر کردن ملت و دولت است.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بحث تولید علم و تولید تجهیزات دفاعی، وابستگی به خارج از کشور ندارد، افزود: مردم ایران در برابر خواسته‌های ناحق دشمنان به واسطه ولایت مداری ایستادگی می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحران اقتصادی گفت: کلید رهایی از بن‌بست‌های اقتصادی برگشت به مسیر اصلی انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است.
وی یادآور شد: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و با انسجام، هماهنگی و کار کارشناسی می‌توان این تهدید را تبدیل به فرصت کند.
کد مطلب: 14039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *