۰
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴

آخرین وضعیت آب و برق در مناطق سیل زده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از پایداری نسبی شبکه آبرسانی مناطق سیل زده استان بوشهر با تلاش تیم های عملیاتی خبر داد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از پایداری نسبی شبکه آبرسانی مناطق سیل زده استان بوشهر با تلاش تیم های عملیاتی خبر داد.
میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده استان بوشهر، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش تیم های عملیاتی، خط انتقال روستاهای دیلم و شهر امام حسن وصل شده و ایستگاه پمپاژ شهر دیلم نیز بر اثر سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود وارد مدار شده است.
وی افزود: همچنین در شهرستان دشتستان آب همه روستاها وصل شده و تنها یک روستا به نام‌ بویری همچنان قطع است. فعالیت تیم های عملیاتی برای پایدار کردن شرایط آبرسانی این روستا همچنان ادامه دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی در مناطق سیل زده نیز گفت: عمده مشکلات برق در استان بوشهر برطرف شده و تنها سه روستا باقی مانده است که تیم های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب هستند.
جعفرزاده همچنین در مورد پایداری سدها نیز اعلام کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در این حوزه جود ندارد.
روز گذشته، بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب آبگرفتگی و انسداد مسیرها و محورهای مواصلاتی شد و متاسفانه در دشتستان با بیشترین میزان بارش دو کشته بر جای گذاشت و در شهرستان گناوه نیز موجب آبگرفتگی تخریب منازل شد.
همچنین در برخی از شهرهای دشتستان مانند آبپخش، شبانکاره، وحدتیه و سعدآباد حجم بارش و سرازیر شدن آب باران باعث آبگرفتگی منازل و بروز مشکلاتی شد و در معابر شهری نیز بارش شدید گرفتار شدن خودروها و زیر آب رفتن کوچه ها و خیابان‌ها را به دنبال داشت.
کد مطلب: 141057
برچسب ها: مناطق سیل‌زده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *