۰
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

کشف ۲ تن و ۵۶۴ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۵۶۴ کیلو مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.
کشف ۲ تن و ۵۶۴ کیلو مواد مخدر
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۵۶۴ کیلو مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.
سردار احمد طاهری اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را که از کشورهای شرقی، اقدام به قاچاق محموله سنگین مواد افیونی به مناطق مرکزی این شهرستان کرده بودند، شناسایی کردند.
وی گفت: اعضای این باند با انتقال این محموله به یکی از روستاهای شهرستان "خاش" قصد داشتند آن را به استان های مرکزی کشور انتقال دهند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی، سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی، محل دقیق این محموله سنگین مواد افیونی را در یکی از روستاهای منطقه "روتک" خاش شناسایی کردند.
سردار طاهری بیان داشت: سرانجام روز گذشته تکاوران پلیس به منظور انهدام این باند قاچاق و کشف محموله مواد افیونی با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و در پاک سازی از محل ۲تن و ۵۶۴ کیلو و ۴۰۰ گرم  مواد افیونی شامل ۲ تن و ۵۰۷ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک و۵۷ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش به همراه ۵ قبضه سلاح کلاش و ۲۴ عدد فشنگ جنگی که به طرز ماهرانه ای در محل مذکور جاساز شده بودند، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعضای این باند قاچاق قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد که با سرنخ های به دست آمده به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
وی در پایان بر عزم جدی نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
کد مطلب: 141204
برچسب ها: مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *