۰
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

واکنش سرپرست نساجی به زمان دیدار با پرسپولیس

سرپرست نساجی گفت: اگر زمان بازی ما مقابل پرسپولیس را تغییر ندهند، حاضر نیستیم با این تیم بازی کنیم.
سرپرست نساجی گفت: اگر زمان بازی ما مقابل پرسپولیس را تغییر ندهند، حاضر نیستیم با این تیم بازی کنیم.
به گزارش ایسنا، ایزد سیف‌الله‌ پور درباره دیدار عقب افتاده نساجی و پرسپولیس اظهار کرد: این بازی قرار بود دو هفته قبل در قائم‌شهر برگزار شود اما به تعویق افتاد و در آن زمان باشگاه نساجی واکنشی نشان نداد چرا که به صلاح کشور و فوتبال ما نبود و اعلام کرد تابع تصمیمات فدراسیون خواهد بود. باشگاه پرسپولیس نماینده ما در لیگ قهرمانان است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.
او ادامه داد: اما طبق نامه‌ای که به ما داده شده است، بیست ‌وهفتم آذر با مس رفسنجان بازی داریم و بعد از این بازی ۹ روز تیم ما باید استراحت کند و با پرسپولیس دیدار کنیم. بعد از این بازی به یک باره باید چهار روز بعد و بدون ریکاوری برویم و بازی حساسی مقابل فولاد خوزستان در اهواز برگزار کنیم. سوالم این است که که چطور سازمان لیگ تصمیمی فقط بر وقف مراد یک باشگاه می‌گیرد.
سرپرست با بیان این‌که آیا نباید عدالت برقرار و حق باشگاه خصوصی و پرهوادار نساجی در این برنامه ریزی رعایت شود؟ گفت: امروز هم آقای امیری نامه‌ای را برای آقای بهاروند ارسال کردند و مخالفت خودش و هیات رییسه ما را با این برنامه ریزی اعلام کردند. برای این‌که هر دو تیم به صورت مساوی از یک زمان کافی برای ریکاوری برخوردار شوند و برای این‌که عدالت رعایت شود، بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس را روز پنج‌شنبه برگزار کنند تا ما هم مقابل فولاد مشکلی نداشته باشیم.
او اضافه کرد: در غیر این صورت اگر نگاه فدراسیون نگاهی یک بعدی و فقط حمایتی از پرسپولیس باشد، حاضر نیستیم با این تیم بازی کنیم چرا که ما هم اعلام کرده بودیم که حامی این تیم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم اما قرار نیست که بعد از مسابقات آسیایی هم نگاه سازمان لیگ نگاهی خاص به پرسپولیس باشد. همانقدر که پرسپولیس حق دارد تیم ما هم حق دارد و خواهشم این است که این برنامه ریزی را تغییر دهند.
قائم مقام باشگاه نساجی ادامه داد: سری قبلی تیم نساجی در اردو بود و هزینه زیادی هم متحمل شد. ما یک باشگاه خصوصی هستیم وامیدوارم دیگر چنین اتفاقی برای ما نیفتد. سال گذشته بی تدبیری برخی از دوستان باعث شد در بازی مقابل پرسپولیس هواداران ما در آن روز برفی در مسیر تهران تصادف کنند. روز قبلش اعلام نشد بازی برگزار نمی‌شود و دو ساعت مانده به بازی در هوای پاک تهران بازی را لغو کردند و ما هم در هتل بودیم. امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد و هواداران ما احساس نکنند که حقی از باشگاه بزرگ نساجی گرفته شده است.
کد مطلب: 141610
برچسب ها: پرسپولیس نساجی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *