۰
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴
وزیر ورزش:

معلوم نیست به قطر بروم یا نه

وزیر ورزش و جوانان گفت که مشخص نیست برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود.
معلوم نیست به قطر بروم یا نه
وزیر ورزش و جوانان گفت که مشخص نیست برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود.
به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه حضور در سالن رقابت فینال لیگ برتر کشتی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: مسئولان فدراسیون کشتی علی رغم محدودیت ها و شیوع کرونا با تلاش خیلی زیاد توانستند لیگ های کشتی آزاد و فرنگی را با کیفیت بالا و رعایت دقیق مسایل بهداشتی برگزار کنند که جا دارد از تمامی آن ها و مسئولان تیم ها و کشتی گیران تشکر می کنم.
وزیر ورزش افزود: خوشبختانه توانستیم خیلی از لیگ هایمان را با وجود این شرایط برگزار کنیم. قطعا برگزاری لیگ کشتی نیز به آماده سازی برای المپیک کمک زیادی می کند و باعث آمادگی بیشتر کشتی گیران خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش سطح کیفی مسابقات لیگ کشتی گفت: بچه ها نسبت به ۳، ۴ ماه پیش خیلی بهتر کشتی می گیرند، هرچند با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارند و قطعا در ادامه به شرایط بهتری خواهند رسید.
سلطانی فر درباره لزوم حمایت از کشتی در سال المپیک گفت: ما در مجموع همه امتیازات و شرایط پیشبینی شده را در قالب ستاد المپیک و پارالمپیک تدارک دیده ایم و همواره تلاش کردیم بهترین امکانات را برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی فراهم کنیم. قطعا تک تک کشتی گیران را حمایت می کنیم و گاهی شخصا نیز می آیند و سعی کرده ایم برای حل مشکلات آن ها تلاش کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر می‌رود یا خیر، گفت: معلوم نیست، شاید بروم.
کد مطلب: 141632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *