۰
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

اجرای طرح یلدای مهربانی

در راستای گام سوم رزمایش کمک مومنانه خراسان جنوبی، ۱۱۴ سری جهیزیه، ۲ هزار و ۸۵ دستگاه بخاری و ابگرمکن گازی و ۸ هزار و ۵۰۰ بسته شیرینی بین سالمندان نیازمند و مددجویان کمیته امداد اهدا شد.
اجرای طرح یلدای مهربانی
در راستای گام سوم رزمایش کمک مومنانه خراسان جنوبی، ۱۱۴ سری جهیزیه، ۲ هزار و ۸۵ دستگاه بخاری و ابگرمکن گازی و ۸ هزار و ۵۰۰ بسته شیرینی بین سالمندان نیازمند و مددجویان کمیته امداد اهدا شد.
رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز شنبه ۲۹ آذر در این مراسم گفت: مردانگی بذر احسان است مردم خیر و نوع دوست استان در این شرایط سخت اقتصادی و ویروس منحوس کرونا نیازمندان را از قلم نینداختند و همواره کمک و یار ما بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه اگر بذر اعتماد بین مردم بکاریم آنها از ما فاصله نخواهند گرفت، افزود: ما به عنوان مسئول و خدمتگذاران مردم باید گره زندگی از افراد نیازمند را حل و فصل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه کمیته‌های مردمی و خیرین در کنار علما بسیار کمک کردند، افزود: در آستانه شب یلدا و ولادت حضرت زینب(س) از اول آذر ماه حدود ۷ میلیارد تومان کمک مردمی داشتیم که امروز توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۴ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و چهارصد هزارتومان اهدا می شود، بیان کرد: همچنین ۲ هزار و ۸۵ دستگاه بخاری به ارزش دو میلیارد و سیصد هزار تومان و یک کامیون شیرینی توسط یک خیر ب.ین خانواده ها توزیع می شود که ارزش محموله امروز نزدیک به ۴ میلیارد تومان می شود.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در ماه شعبان سال قبل که فرمودند برای دستگیری از مردم آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمک مومنانه و مواسات انجام شود، در کشور و استان خراسان جنوبی برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت و ستاد رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ایجاد شد.

وی افزود: مرحله دوم گام سوم کمک‌های مومنانه از ابتدای دی ماه و همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحله سوم و چهارم این گام نیز به ترتیب همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و اواخر اسفند امسال و نوروز ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

قاسمی بیان کرد:حضرت زینب(س) همواره یار و مددیار محرومان و نیازمندان بود و در کارهای فرهنگی و عملیات روانی و ترویج ارزش‌های فرهنگی در کنار امام حسن(س) و امام حسین(ع) قدم برداشت که باید از او درس بگیریم.

وی با اشاره به دیدار با بیماران کرونایی در قالب کار جهادی، افزود: در جهت خدمات رسانی مناطق روستایی آب قابل شرب توسط نیروهای جهادی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: شعبه استانی موسسه حضرت رقیه(س) راه‌اندازی شده است و نمایشگاهی به این منظور برای تهیه جهیزیه و اقلام زندگی حدود ۴۰ درصد ارزانتر از بازار در اختیار زوجین قرار می گیرد.
کد مطلب: 141724
برچسب ها: کمیته امداد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *