۰
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱

آبرسانی به ۳۸روستای گیلان

وزیر نیرو گفت: دشمنان می‌خواستند با پایین آوردن تاب‌آوری مردم و افزایش التهاب جامعه نقشه‌های شوم خود را در کشورمان اجرا کنند.
وزیر نیرو گفت: دشمنان می‌خواستند با پایین آوردن تاب‌آوری مردم و افزایش التهاب جامعه نقشه‌های شوم خود را در کشورمان اجرا کنند.
رضا اردکانیان امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته سی و سوم پویش «هر هفته الف -ب -ایران» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به خشک‌ترین سال آبی در ۵۰ سال اخیر در کشور، افزود: سال ۹۶ تا ۹۷ خشک‌ترین سال آبی طی ۵۲ سال اخیر در کشور بود که خوشبختانه به مدد سرمایه‌های کشور از جمله سرمایه های انسانی به بهترین نحو با عوارض خشکسالی و تر سالی شدید گذر کردیم.
وی خاطرنشان کرد :باز هم سال‌های تر و خشک را پی در پی خواهیم داشت  و حتما برای این شرایط آماده تر باشیم.
اردکانیان تصریح کرد: دشمنان این آب و خاک و ملت به دلایل مختلف بنا گذاشته بودند جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست جشن‌های چهل سالگی خود را برگزار کند و می‌خواستند با پایین آوردن تاب‌آوری مردم و افزایش التهاب در جامعه شرایطی را رقم بزنند تا این اهداف شوم شان محقق شود.
وزیر نیرو در خصوص عملکرد این وزارتخانه با اشاره به اینکه سعی کردیم به گونه انجام وظیفه کنیم که از یک سو اختلالی در تأمین آب و برق مورد نیاز مردم پیش نیاید و خوشبختانه موفق هم شدیم، ادامه داد: در بخش دیگر از عملکردمان باید به گردش چرخ تولید آب و برق به عنوان زیر ساختی‌ترین عرصه‌ها، شرایط را مهیا می کردیم.
وی تصریح کرد: پویش «هر هفته الف- ب- ایران» یک مأموریت مشترک برای همه است و با این پویش نشان دادیم در شرایطی که دشمنان می‌خواهند ما به دلیل تحریم‌های گسترده، به روزمرگی بیفتیم ما توانایی کارهای بزرگ را داریم.
وزیر نیرو تصریح کرد: بیش از ۳۵۰۰ نفر و تا پایان دولت بیشتر از ۵۰۰۰ نفر با اختیار قانونی بازنشسته شده و می‌شوند و شرایط جذب نیرو از مسیرهای تعیین شده و بستن در به روی حتی یک مورد بکارگیری نیرو خارج فراهم خواهد شد.
به گزارش ایسنا، امروز در استان گیلان سه پروژه تامین برق در شهر آستارا با هدف تامین برق مشترکان، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، تامین برق مسکن مهر و تعدیل بار پست‌های مجاور، افزایش ایمنی و بهبود کیفیت برق با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
پروژه آبرسانی به ۳۸ روستا با اجرای ۶۳ کیلومتر خطوط انتقال، ۸۱۰ مترمکعب مخازن ذخیره و ۵.۲۵ لیتر بر ثانیه ظرفیت تامین آب برای جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار و ۸۶۷ نفر (۷۲۸۹ خانوار) در سطح استان گیلان افتتاح شد.
کد مطلب: 141901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *