۰
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵
فاضلی:

می‌خواهند کشتی نساجی را سوراخ کنند

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید او و دستیارانش تلاش می‌کنند تا ایرادات این تیم را برطرف کنند.
می‌خواهند کشتی نساجی را سوراخ کنند
سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید او و دستیارانش تلاش می‌کنند تا ایرادات این تیم را برطرف کنند.
به گزارش ایسنا، فردا (جمعه) تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در دیداری عقب افتاده از هفته پنجم به مصاف هم می‌روند. وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس نایب‌قهرمان آسیاست و نیازی به تعریف من ندارد. تیم ما آماده این بازی است. طبق قولی که داده بودم تلاش می‌کنیم که تیم سخت‌کوش زمین باشیم چون برای ما مهم است. پیاده کردن ایده‌ها و تاکتیک‌هایمان هم خیلی مهم است. می‌خواهیم یک بازی آبرومند و در شان تیم بزرگ نساجی برابر پرسپولیس انجام دهیم. 
او ادامه داد: تیم ما ۱۲ نیمه را در این ۶ هفته گذرانده است. در این ۱۲ نیمه ما دو نیمه بد داشتیم. یکی نیمه اول برابر سپاهان و دیگری نیمه دوم برابر مس رفسنجان. این نشان می‌دهد که فرآیند خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی داریم. ما در چهار هفته اول نتایج خوبی گرفتیم. همین بازیکنان بودند که این نتایج را رقم زدند. من به آن‌ها ایمان دارم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم. از ما خیلی خوب حمایت کرده‌اند. امیدوارم که پاسخ‌گوی حمایتشان باشیم.
فاضلی درباره برنامه فشرده لیگ و نساجی توضیح داد: به لحاظ فیزیولوژیک و روانی شرایط تیم‌های ما در سطح بالایی نیست. باید این را قبول کنیم. این فشردگی به همه تیم‌ها ضرر می‌زند. مطمئن باشید امسال آمار آسیب‌دیدگی‌ها بالا می‌رود. این فشردگی به فوتبال ما کمک خاصی نمی‌کند. من از برنامه‌ریزها تشکر می‌کنم ولی باید ببینیم چه چیزی باعث پیشرفت فوتبال ما می‌شود. 
او در پاسخ به این پرسش که بعد از دو باخت چه برنامه‌ای برای بازیکنانش از نظر روحی و روانی داشت هم بیان کرد: بازیکنان ما می‌دانند که همه نتایج جز فرآیندی است که باید طی کنیم. مهم این است که در این فرایند بتوانیم خودمان را زودتر جمع کنیم و به تورنمنت برگردیم. بازیکنان ما بزرگ هستند و این موضوع را درک کرده‌اند. بازیکنان بزرگ‌تر ما به خصوص حامد شیری به عنوان کاپیتان خیلی کمک کردند. بازیکنان بزرگ در این روزها باید خودشان را نشان بدهند. بزرگ‌ترهای تیم عصای دست من بوده‌اند. امیدوارم که تیم نساجی ارائه کننده یک بازی خوب باشد و یک نساجی مقتدر در مقابل پرسپولیس باشیم. 
سرمربی نساجی درباره هواداران این تیم گفت: یک خواهش از هواداران دارم. این را فقط درباره فوتبال نمی‌گویم. جامعه ما آستانه صبرش پایین آمده است. تیم امید ما سال‌هاست که به المپیک صعود نکرده و تیم بزرگسالان در جام ملت‌ها قهرمان نمی‌شود. علتش چیست؟ علتش این است که برنامه‌ریزی‌ها کوتاه مدت است. باید کمی آستانه صبرمان را بالا ببریم. از طرفدارانمان واقعا ممنونم. هواداران واقعی ما به هوش باشند. کسانی هستند که می‌خواهند این کشتی را سوراخ کنند. هواداران اجازه ندهند. خیلی‌ها شاید بخواهند وحید فاضلی را در این فوتبال بزنند. در فوتبالی که پرافتخارترین مربی‌ لیگش یعنی امیر قلعه‌نویی را می‌زنند پس برای من هم طبیعی است. اشکالی ندارد، تا می‌توانید من را بزنید ولی با نساجی کاری نداشته باشید.
او در پایان گفت: نساجی تیمی است که هواداران متعصبی پشتش هستند. من در این روزها درکشان می‌کنم. من هم سال‌هاست در این فوتبال بوده‌ام. همه‌جا تاثیرگذار بوده‌ام. از هیچکس هم ترسی ندارم. برای نساجی می‌جنگم. روز اول گفتن تردید هواداران را به باور تبدیل می‌کنم. الان هم می‌جنگم. در همین فضای پرفشار رشد کرده‌ام. امیدوارم که هواداران واقعی ما این شرایط را درک کنند و به خاطر نساجی کمک‌حال ما باشند. نساجی بیشترین تغییرات را داشته و هماهنگی و پیاده‌سازی تاکتیک‌ها زمان‌بر است. هوادارن نگران نباشند. ما تیم خوبی داریم. ساعت‌ها وقت می‌گذاریم و می‌جنگیم. مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل آرامش خواهد رسید.
کد مطلب: 142035
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *