۰
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴

آتش‌سوزی گسترده در انبار لوازم یدکی خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در انبار لوازم خودرو میدان گمرک خبر داد.
آتش‌سوزی گسترده در انبار لوازم یدکی خودرو
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در انبار لوازم خودرو میدان گمرک خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٨:١۵ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک گازار در میدان رازی (گمرک سابق) ابتدای خیابان قلمستان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.
وی گفت: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند که در این ساعت از روز و با حجم تردد زمان بسیار مناسبی است. در محل مشاهده شد که در حاشیه یک گاراژ چندین باب مغازه که در زمینه خرید و فروش موتور سیکلت یا لوازم یدکی آن فعالیت میکردند دچار حریق شده است.
ملکی ادامه داد: هر کدام از این مغازه ها حدودا از ١٠ تا ٢٠ متر بودند و کرکره برقی آن ها بسته بود. آتش نشانان همزمان با نفوذ به داخل مغازه ها به قسمت پشتی آن ها که در واقع انباری ١۵٠ متری و محوطه گاراژ بود نیز نفوذ کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: این انبار کمی ارتقاع داشت و مملو از قطعات یدکی بود. نشانه های ظاهری حریق و بررسی های اولیه حاکی از آن بود که آتش از انبار پشتی آغاز شده بود و به بخش هایی از مغازه ها سرایت کرده بود که آتش نشانان همزمان با عملیات حریق را اطفا کردند. 
ملکی اظهار کرد: در حل حاضر شعله زنی اولیه انجام شده و خطر سرایت به اطراف وجود ندارد. نیرو ها در حال ایمن سازی محل هستند اما تراکم بسیار اجناس روند عملیات را با مشکلاتی مواجه می کند. 
وی افزود: این حادثه تا کنون مورد مصدومیت و خسارت جانی نداشته است.
کد مطلب: 142890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *