۰
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۶
دبیرکل حزب ندای ایرانیان:

از رئیس‌جمهور اجاره‌ای توبه کنیم

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ما اشتباه کردیم و باید از رییس‌جمهور اجاره ای که داشتیم، توبه کنیم و این وضع را ما به وجود آوردیم.
از رئیس‌جمهور اجاره‌ای توبه کنیم
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ما اشتباه کردیم و باید از رییس‌جمهور اجاره ای که داشتیم، توبه کنیم و این وضع را ما به وجود آوردیم.
به گزارش تسنیم، سید محمدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در ششمین مجمع عمومی این حزب که صبح امروز برگزار شد، بیان کرد: مشکلات امروز کشور فهم استراتژیک و عدم شناخت مسایل و نسبت دادن این مشکلات به خارجی‌هاست‌.
وی افزود: بیش از 80 درصد از مشکلات کشور به بحران شناخت مسئولان کشور باز می‌گردد و بیشترین مشکل ما در کشور این است که گوشی برای شنیدن نداریم و از مرحوم آیت الله هاشمی فسنجانی یادی می‌کنم که یکی از خصلت‌های او شنیدن سخن و حرف ها بود ولی امروز کسی گوش شنیدن ندارد و می‌خواهد متکلم وحده باشد و این بزرگترین درد امروز جامعه است که نمی‌خواهند بحران‌ها و دردهای کشور را بشنوند و تشخیص‌های نادرست خود را به خارجی ها نسبت میدهند.
دبیر کل حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: خارجی ها از روز اول و از کودتای علیه مصدق چشم طمع به ایران داشتند و بخشی از اشتباه ما این بوده که سرمایه گذاری روی نیروهای خارجی داشتیم و مشکل ما این است که کسی را نداریم که درد کشور را بفهمد. 
خرازی گفت: مشکل کشور ما مدیریتی است و افرادی به‌عنوان پدرخوانده در گروه‌های سیاسی و محفل‌هایی هستند که سایه خود را بر احزاب چپ و راست انداخته آمد و می‌خواهند دوباره تصمیم بگیرند و ما به عنوان اصلاح‌طلبان باید بفهمیم که در چله دوم انقلاب، بزرگترین مشکلی که جامعه را در بر گرفته جریانات سیاسی هستند که روحیه پدرخواندگی را دارند.
وی ادامه داد: نسل اول و دوم انقلاب در پرتو خودبرتربینی در آستانه قرن جدید بازهم مشغول برنامه ریزی های خود هستند و اگر بخواهیم به صورت کامل نقش تاریخی خود را از بحران امروزی که در کشور است تبیین کنیم، باید به بزرگان بگوییم که ناصحان ما باشند و جوانان حماسه دفاع مقدس را رقم زدند و جوانان می‌توانند کشور را اداره کنند. بزرگان و دانشمندان باید تبیین استراتژی تعیین کنند و رییس‌جمهور اجاره ای و وزیر اجازه ای دوای درد نیست و هر گروهی که موفق میشود باید نیروهای خود را ترسیم کند. بزرگترین اشتباه اصطلاحات این بود که این مجلس را به وجود آوردیم و اگر اصلاحات انتخابات را تحریم نمی‌کرد و اهتمام جدی برای مشکلات مردم وجود می‌داشت، مجلسی پیش نمی آمد که بزرگترین مشکل آن فهم مسائل خارجی است و ما این را به وجود آورده‌ایم. ابرهای تیره و سیاه 16 سال بر کشور حاکم شده و سرمایه‌های کشور نابود می‌شود، چون تشخیصِ نادرست دادیم و نتیجه آن مشخص است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشک و آه سخن می‌گفت و بزرگترین نقدها را به دولت روحانی داشت و ذبح مدیریت در همین دولت شکل گرفت. توقعات برخی‌ها تمامی ندارد و این وضع را برای کشور به وجود آورده‌اند.
خرازی تصریح کرد: اگر راه رستگاری را می‌خواهید باید مشارکت سیاسی و اجتماعی با بینش درست باشد؛ باید مشکلات داخلی و خارجی را درست بفهمیم و برای هر کدام یک نسخه‌ی انتزاعی ننویسیم. 
وی در پایان گفت: ما اشتباه کردیم و باید از رییس‌جمهور اجاره ای که داشتیم، توبه کنیم و این وضع را به وجود آوردیم.
کد مطلب: 143264
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *