۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۲
محمد بهرامی در دیدار مدیر روابط عمومی تئاتر شهربا وی گفت:

نگاه مسئولان تنها به گزارش های مثبت مطبوعات نباشند

نگاه مسئولان تنها به گزارش های مثبت مطبوعات نباشند

محمد بهرامی در دیدار مدیر روابط عمومی تئاتر شهر با وی گفت: آنچه روند فعالیتی این مجموعه را می‌تواند ارتقا دهد توجه یکسان مسئولان این حوزه به گزارش‌های مثبت و منفی است که از سوی اهالی تئاتر و خبرنگاران انعکاس می‌یابد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر،محسن حسن‌زاده که روز گذشته به همراه کارکنان روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به دیدار محمد بهرامی رفتند، با بیان این مطلب افزود:استفاده از تجربیات بزرگانی چون محمد بهرامی در عرصه روابط عمومی از مهم ترین وظایفی است که باید نسبت به انجام آن نهایت تلاش را داشته باشیم چرا که با این حرکت به نوعی قدردان فعالیت‌های این عزیزان خواهیم بود. بهرامی مدیر روابط عمومی خانه تئاتر نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: زمانی که در مجموعه تئاتر شهر به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشتم تمام تلاشمان را انجام دادیم که با همراهی مدیران و کارکنان این مجموعه محیط صمیمانه‌ای را در قالب یک پاتوق فرهنگی فراهم کنیم که در آن محیط هنرمندان و اهالی رسانه می توانستند بدون هیچ احساس غریبگی با هم تعامل داشته باشند. اگر این دوران هم در اذهان اهالی رسانه و هنرمندان باقی مانده به همین خاطر است. وی تصریح کرد: آنچه می‌تواند در این دوران مورد اهمیت بیشتری قرار بگیرد توجه به رویکرد فعالیتی است که باید عدالت خواهانه و به دور از جهت گیری‌های رسانه‌ای باشد . به معنای دقیق‌تر آنچه روند فعالیتی این مجموعه را می‌تواند ارتقا دهد توجه یکسان به گزارش‌های مثبت و منفی است که از سوی اهالی تئاتر و خبرنگاران انعکاس می‌یابد. در زمان مدیریت من اعتقاد داشتیم توجه به نقدهای کارشناسی و منطقی است که می تواند در ارتباطات ثمر بخش یک مجموعه تاثیر گذار باشد.
در ادامه این نشست صمیمانه، حسن زاده مدیر جدید روابط عمومی تئاتر شهر گفت: به طور حتم روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر در دوره جدید فعالیتی خود نیازمند تجربه افرادی چون محمد بهرامی است و ما امیدواریم بتوانیم در این دوره از مشاوره‌های ایشان استفاده کافی را در جهت ارتقای فعالیت‌هایمان ببریم. حسن‌زاده با بیان این نکته که هنوز هم روابط عمومی تئاترشهر را با نام محمد بهرامی می‌شناسند، افزود: ازسویی دیگر ایشان در دورات فعالیت خود در روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر پایه های ارزشمندی را بنا گذاشتند که باید برای تقویت آنها تلاش کرد چرا که این فعالیتها باعث شد که دوره مدیریتی محمد بهرامی از بهترین و ماندگار ترین دوران فعالیتی روابط عمومی مجموعه باشد.

کد مطلب: 14366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *